Günün ilk ışıkları odalarına vurur ilk kalkan Önderdir Deryayi izliyor ve çok mutludur Derya gözlerini açıp canım günaydın sevgilim diye öpüp sarılır biraz daha uyurlar kalkan önder olur duş alıp aşağı kahvaltı hazırlamaya iner Derya gözlerini açıp önderi göremez nerde diye etrafına bakınir aşagi iner ve önderin kahvaltı hazırladığıni görüp arkadan sarılır sevgilim uyandın mi evet aşkım uyandım diye sen bana ne dedin uyandım sonra aşkım dedim ah benim güzelim deyip buse kondurur tamam ben duş alıp geliyorum tamm bekliyorum derya duş alir önder kıyafet sorar Yazginin kıyafetlerinden giyebilrsin tamam deyip giyinip aşağı iner çok güzel olmuşsun vay sen hamaratsin deyip kahvaltı yaparlar çok mutludurlar Yazgı artık ofisi kapatmıştır tek işi cafe bar olacaktır müşteri çekmeye çalışacaktır Bilal ile karşılaşır konuşurlar iş aradığını söyler cafe işinden anlarmisin benim mekanda çalışsan tamm o zmn akşama iş başı tamam deyip gider herşey güzeldir cafenin müşterisi hayat ama Kenan ile bildiklerini dostuna söylemeli yoksa olmaz böyle diye düşünür Kenan heryerde Deryayi arıyordur huzur kaçırmaya çalışacaktır mahalle içinde farklı planları vardır Derya ile Önder çok mutludur düğünlerinden konuşurlar önder burası bize çok huzurlu geldi hep gelsek sen ne zaman istersen kendimize alırız senin istediğin gibi yaparız tamm deyip sarılırlar hadi akşam olacak artık dönelim diye eşyalarını toplayıp arabaya binerler yol boyunca şarkılari birbirlerine bakarak söyleyip mahalleye gelirler derya iner Önderde evine gider Derya'nın zili çalar gelen Kenandir kapıyı açar sen ne yüzle geldin defol evimden deyip kovar sese Bilal gelir hayırdır ne bağırıyorsun diye sonra mahalleli gelir bende anlamadım bir soralım abla sorun mu var bilmem var mı tamm gidiyorum diye Kenan gider sonra Derya çocuklara yemek hazırlar Ali ve Berk gelir yemek yerken konuyu açar cocuklar biliyorsunuz önder ile evlenmek istiyoruz ne dersiniz artık zamanı geldi anne hem önder hocam seni cok seviyor Berk sen ne dersin siz nasıl mutlu olacaksaniz bence mutluluğu çok hak ediyorsunuz ay benim güzel çocuklarım diye ikisinede sarılır öndergil yemek yiyordur çağrıya bişey söyleyecem oğlum biz derya ablanla evlenmek istiyoruz ay bncede evlenin artık yeter ne aşk acisi çektiniz kavuşun artık Derya mesaj atar çocuklar olumlu önder çağrıda olumlu kavuşalim artık tamm kavuşalim kadere haber verir ay ne güzel önder Yazgıya haber verir çok sevindim gelsene bir konuşalım diye cafeye çağırır önder gelir hoşgeldin önder ben Kenani araştırdım adam tam muamma ama huzur evinde babası var zamanında Deryayi götürmüş yalan yanlış şeyler soylettirmis neymiş güya babası yüzünden Derya'nın yanına gelmemiş ama yalan Deryayi resmen kullanmış sonrada gidip ortaklarının kızıyla evlenip miraslarına miras katmış dostum senn benim kardeşimsin onun icin bilmen lazım diye düşünmüş bu adam çok sinsi tehlikeli dikkatli ol o sirada derya arar önder napiyorsun napiyim Yazginin yanında konuşuyoruz hım öyle mi gideceğini bilmiyordum sende gelsene diye Yazgı çağırır tamm geliyorum çocuklara söyleyip evden çıkar gelir hoşgeldiniz efendim tebrikler Yazgi yapma ay ne güzel mutlu oluyorsunuz tadını çıkarın smdi ben ondere anlattim deyip Kenanin oyunlarıni anlatır alcaka bak kandirmaya çalışmış neyse arkadaşlar bilin istedim dikkatli olun yeter sağol canım tamm ben size içecek getiriyom sarap olur mu diye şarap içip eğlenirler kalkalım artik ya gitmeyin bende kalın onlarda tamam deyip odaya çıkarlar seni çok seviyorum deyip opup sarılarak uyurlar bakalım bu işin sonu ne olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masal gibi bir sevda
Romanceilk denemem kötü olabilir ama hiç denememekten iyidir...böyle tozlu yakadan kendi kurgumdan oluşan bir hikaye olacak yeni karakterler olacak bakalim