28

104 2 0
                                    

Derya Nesrine kaçma hesap vereceksin sen kimsinde hesap verecem ailemi almana asla izin vermeyecem deyip yürür dur gitme Zeyno önder hocanla çağrıyı ara onlara hesap versin derken önderi yerde görüp koşar önder önder nefes alıyor mu evet sonra yarasina bakıp eve gecerler çocuklar dışarda önder hesap soruyor dur ama Kenan inkar ediyordur sonunda nesrin kabul eder ama Kenan inkar edip gitmeye kalkar sen ne istiyorsun Deryadan der seninle olacağına hapiste olsun Nesrini delirttin Deryayida delirtirsin sen zaten Deryayı ruh hastası yaptın ruh hastası felan bu kadın senin hayatını kurtardı demekki hala birşeyler var bana kıyamıyor o sırada önder yumruk atar Kenanda ondere yumruk atar derya önder çocuklar girer çağrı napiyorsun diye Kenana yürür Berk çocuklar kendi aralarında anlasiyorlar annesi çağrıya söyleyin mi çağrı annen kendini bicaklatti suçuda Kenan amcanın üstüne atıyor madem gerçekler söyleniyor çocuklar şikayet eden babanizmis babanız yalancı alçak düzenbaz herifin teki deyip giderler Kenan Deryaya hala bir şansımız var seninle olmaktansa hapiste yatarım daha iyi deyip gider Kenan mahalleye gelir derya kovar acidigim için evlendim akşam önder gelir derya kapıyı açıp sarılip opusurler sabah olup ağlaya davayı actirir sonra önder yazginin yanına gelir kuzen hoşgeldin yaralı Süpermen olmuşsun dün baya olaylae yaşanmış işlerim vardı gelemedim gerçi bilirsin aile muhabbeti kötü insan kaldırmıyor bünye önder ne zamana kadar gittiği yere kadar dostum sen ne yaptın derya dava açıyor Kenan uzlasmiyor işler karışıyor desene ama toparlanır yakında acilisim var zaten tozlu yakada aciyorum gelin eğlenip kötü günler geçer senin tayfayi al gel hem artık tanisirizda tamm kuzen hep desteğim biliyorsun demi önder biliyorum dostum deyip okula gider Ali'yi begenmislerdir ama bacagi maçtan sonra çok agrimistir önder çıkışta doktora götürüyum Nesrin Derya'nın dükkanına gelir derya olay çıkmasını istemiyorum özür dilemeye geldim sana yardım edebilirim deyip Nesrini dinler sonra önder arar hastane deyince bende geliyorum deyip gider doktor uzun bir süre futbol oynama demiştir Ali çok kötüdür yalnız kalmak ister Berke gidr kavga ederler sonra çekip gider aradan 3 gün gecer önder ile derya konuşuyordur nesrinden haber yoktur çağrı Berkin eşyasını almak için eve gittiğinde annesinin sesini duyar koşup içeri girerler sonra Kenan ile kavga eder Zeyno Kenana vurup çıkarlar o sırada Bilalde Kenan ile konuşmaya gelmiştir çünkü Kenan tüm mahalleyi satin almıştır sonra oradan ayrılıp eve giderler neden oradaydı diye çağrı kendini sorguluyordu Derya benim için gitmişti ama oraya gideceğini bilseydim izin vermezdim der sonra zeynoya gidebilir miyim diye gider Derya kimin hediyesi Berk almis kendince açsana oğlum deyip derya Ali Berk olduğu fotoyu cerceveletmistir hediyesi çok güzeldir Berk sahilde dolaşıyor herkese herşeye çok öfkelidir sonra Yazgı gelir genç bu öfke neden dur sakin ol ukala ukala konuşur iyi ama bu hiçbirsey kazandırmaz dinler misin beni bende zamanında böyleydim sonra biri girdi hayatıma değiştim aşık oldum sonra onu kaybettim ama dostum var ne kadar çekilmez olsamda sevdi beni yani sende iyi olabilirsin kalabalıklar içinde yalnız olmayabilrsin onun için çok gençsin yapma ismin ne Berk bende Yazgı gel hadi deyip cafede çalıştırır kalacak yerin var mı oda otel olmaz öyle hadi arkaya geçelim gel çocuk burası benim evim su odada kalabilirsin ben dışarı çıkacam geldiğinde uyursun ev ve cafe iki bölme kapıları farklı onun için diyorum Berk gitmem lazım birine bişey söylemem git konuş Berk hızlıca arabasına binip Deryaya gelir kapıyı çalar derya hoşgeldin oğlum ben size bunu söylemezsem içimde kalırdı neyi size demiştim sizi birine benzetiyorum diye o annemdi sizi anneme benzetiyorum derya o anda sarılır güzel çocuğum benim diye Ali duygulanir hadi içeri geç yatağın seni bekliyor deyip içerde konuşurlar Derya nasıl olduda konuştun oda sahilde bir hanımefendi gördüm erteleme konuş dedi öyle cümleler kurdu ki bende konuşmaya geldim iyi yapmışsın deyip Berki sever sonra Ali ile Berk yatar önder arar konuşmaya başlarlar seni çok özledim diye Yazginin açılışı var gidelim mi gidecez bütün mahalleye davetiye dağıttı hem merak ettim tanışalım ayrıca seninle özlem gidermem lazım deme öyle önder diye konuşurken uyuyakalirlar sabah olur Derya fırını açıp işletir ayla davanın açıldığını 3 gune duruşmanın olduğunu ama çekişmeli olacak umarım duruşmanın önce antlaşmayı imzalatabiliriz neyse akşam yazginin açılış var geliyorsun demi evet geliyorum söyledi ayla gider kader gelir konuşurlar dükkanları kapatıp eve hazırlanmaya gider önder almaya gelir muhteşem olmuşsun ne oldu çok mu beğendin beğenmek ne bayıldım diye yanağından öper arabaya binerler çocuklar önceden gelir Berk siz evet çocuk hoşgeldin önderin kuzeniyim hadi geçin kader ile Bilal gelir hoşgeldiniz çağrı Zeyno gelir Yazgı diye sarılırlar zeynom nasılsın iyiyim sonra ayla gelir ayla hoşgeldin Vedat osman hepsi gelir ay hoşgeldiniz biraz açarım herkes yiyecek yiyip eğleniyordur gelenlere bakın önder ile Derya gelir önder Deryayı Yazgı ile tanıştırır memnun oldum dünya güzeli tanıştık sonunda Yazgı sana dünya güzeli diyorda hadi açalım artık deyip örtüyü çekip tabelayı açar masal cafe &bar dir herkes gelebilir hayırlı olsun diye kurdeleyi derya önder gelir misiniz makas verir üçümüz aynı anda tamam mı diye keserler herkes alkışlar içeri gecip eğlenirler Nesrin gelir seni davet ettiğimi hatırlamıyorum Nesrin çağrı ben davet ettim affetmek gerekir dedi bir ünlü düşünür gel buraya ünlü dusunur hediye mi alıyım sana değil Deryaya bana mı hayatta gördüğüm en güçlü kadınsın ve mutlu olmayı çok hakediyorsun umarım çok mutlu olursun deyip hediyeyi verir neki aç bak diye kulağına birşeyler söyler o sırada Kenan gelir yazgida ben boşuna davetiye vermişim herkese davetsiz herkes geliyor buyrun Kenan bey hayırdir çocuklar önder hayırdır der oda ne kadar kötüde olsam evinizden değerli eşyalarınızı alınız yıkım kararı çıktı birazdan yıkılacak o sırada Nesrin ses kaydını dinletir bıçaklattigini söyler deryada sen o adamları ara gelmesinler hapse girmek istemiyorsan bu arada boşanma dilekçesini hapse girmek istemiyorsan sonra Kenan hepiniz bana itaat etmeyi kim olduğumu öğreneceksiniz derya çal oyun havası gidenin arkasından deyip eğlenirler gece çok güzel gidiyordur dans müziği açmıştır önder derya ile dans ediyordur sonra önder eve geçmek ister tamm al anahtarı gir derya gel diye götürür Önder deryam güzelim seni çok özledim bende diye önder Deryayı öper seninle çok mutlu olacağız deyip yukarı çıkıp otururlar biraz baş başa kalalım eglensinler derya olur önder ben seni çok seviyorum bende diye şarap içerler güzel günlerde yakın diye sarılarak otururlar o sirada derya önderi öper önder karşılık verir sonra aşağıdan bir ses  gelir  kalkıp aşağı inerler  bakalım ses kimindir neler olacaktır....

masal gibi bir sevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin