AUTHOR'S NOTE: 𝘐𝘔𝘗𝘖𝘙𝘛𝘈𝘕𝘛!!!
THIS CHAPTER IS VERY 𝘎𝘙𝘈𝘗𝘏𝘐𝘊. SKIP TO THE NEXT CHAPTER IF YOU DO NOT LIKE THAT KIND IF THING. YOU HAVE BEEN WARNED!!
𝘠/𝘕 𝘗𝘖𝘝𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘺 𝘢𝘳𝘨𝘶𝘮𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘶𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘣𝘣𝘰𝘳𝘯 𝘣𝘰𝘺. 𝘍𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘴𝘦𝘯𝘵 𝘓𝘰'𝘢𝘬 𝘵𝘰 𝘢𝘱𝘰𝘭𝘰𝘨𝘪𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘐 𝘭𝘦𝘧𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘣𝘺 𝘯𝘰𝘸. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺. 𝘐𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘶𝘱𝘰𝘯 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴.
𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘯, 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘢 𝘤𝘳𝘰𝘸𝘥 𝘰𝘧 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘰𝘶𝘵𝘴𝘪𝘥𝘦. 𝘐 𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘦𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨.
"𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺?" 𝘏𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘤𝘢𝘭𝘮𝘭𝘺. 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳.
"𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥, 𝘞𝘏𝘌𝘙𝘌 𝘐𝘚 𝘛𝘏𝘌 𝘉𝘖𝘠, 𝘈𝘖'𝘕𝘜𝘕𝘎?!" 𝘏𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥, 𝘭𝘰𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦. 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨'𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘨𝘭𝘶𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳.
"𝘏-𝘩𝘦'𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘮𝘢𝘯'𝘴 𝘳𝘰𝘤𝘬, 𝘣𝘦𝘺𝘰𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘦𝘧" 𝘏𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘶𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘰𝘶𝘵. 𝘔𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬 𝘰𝘯𝘤𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘔𝘺 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘪𝘦𝘧 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘴 𝘈𝘰'𝘯𝘶𝘯𝘨 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱. 𝘏𝘦 𝘮𝘦𝘵 𝘮𝘺 𝘸𝘪𝘥𝘦 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘸𝘯 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘢𝘳𝘨𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥."𝘠/𝘕..." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘱𝘢𝘯𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥.
𝘐 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘮, 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘶𝘵. 𝘛𝘶𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘪𝘳𝘪 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘛𝘶𝘬 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘥𝘰𝘭𝘭'𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺, 𝘢𝘯𝘥 𝘒𝘪𝘳𝘪 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘣𝘰𝘳𝘦𝘥. 𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘛𝘶𝘬 𝘴𝘢𝘸 𝘮𝘦 𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘪𝘯 𝘴𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥, 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥, 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬.
YOU ARE READING
ᴍʏ ᴏᴄᴇᴀɴ ᴘʀɪɴᴄᴇss 𝖠𝗏𝖺𝗍𝖺𝗋 𝖳𝖶𝖮𝖳𝖶
Fanfiction𝐀𝗼'𝐧𝐮𝐧𝐠 𝐱 𝐅!𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐚𝗺𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐬 𝗼𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐜𝐡, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐞𝐟'𝐬 𝐬𝗼𝐧'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐮𝐩𝗼𝐧 𝐚 𝐜𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐡𝐲 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝗼𝐮𝐭 𝐟𝐫𝗼𝗺 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 �...