Minden ekkor kezdődött

47 0 0
                                    

Serena szemszöge

Lassan a nyár utolsó napjait írtuk a naptárban. Egy hét múlva újra elkezdődik az egyetem. Mint mindig, másképp sem fogok tenni amikor évnyitó lesz. Itt ücsörgök majd egyedül a szombámban popcornt zabálva, miközben egy, romantikától csöpögős filmet nézek, mint egy igazi reménytelen ember.
Felsóhajtva néztem ki a ablakomon. A szél lomhán borzolta a fák, még kitartóan zöldellő leveleit.
Képzelgésemet egy bátortalan kopogás törte meg.
-Bejöhetek?- kérdezte Tessa, a barátnőm.
-Gyere- biccentettem lustán.
-Megint álmodoztál?- kérdezte tőlem, miközben levetette magát az ágyamra és a hatalmas unikornist a kezébe vette.
-Kicsit lehetnél földhöz ragadtabb is.
-Ugyan mi értelme lenne annak?- néztem rá. -Az emberek unalmasak. Mindenkinek ugyanaz a felépítése. Megvan a maga ,,sötét'' múltja és azzal takarózik ha bajba kerül.
-Szerintem hallottam már tőled durvábbat is. Nézd, tudom, hogy könnyen átlátsz rajtuk, de mi van ha egyszer mégsem? Mi van, ha jön valaki, aki összezavar?- nézett rám selytelmes szemekkel.
-Az lehetetlen- nevettem el magam hirtelen.
-Fogadjunk. Ha én nyerek akkor meg kell ígérned, hogy nem engeded el.
-Egyáltalán mit akarsz ezzel? Nem leszek szerelmes. Te is tudod. Nem...Nem megy.
-Ki tudja? Hátha ezegyszer igazam lesz veled kapcsolatban. Nézd, jobb megélni, mint csak álmodozni róla a szobád négy fala közt. - vonta fel a szemöldökét Tessa.
-Jó. Állom. De ha veszítesz, többet nem traktálsz az effajta megszálottságaiddal. Idegesít. -nyújtottam felé a kezem.
-Megegyeztünk. - rázott velem kezet.

Beköszöntött az ősz. Újra az ismerős, ezerszer járt járdán trappoltam a suli felé. Út közben néztem a lassan sárguló faleveleket. Milyen jó idő van! Behunytam a szemem és boldogan szívtam be az ősz illatát. Egyszer csak egy puha valaminek ütköztem. Menten a valóságba tértem vissza. Előttem egy fekete hajú, nagyjából 195 centi magas férfi állt, aki most bosszankodva felém fordult. Kékes-zöld szeme dühösen rám meredt.
-Nem tudsz figyelni?- vetette oda nekem.
-Bocsánat. - mondtam gyorsan és megelőztem. A hátamban éreztem egy kellemetlen érzést. Tudtam, hogy figyel.
Alig vártam, hogy beforduljak a sarkon és soha többet ne lássam.
Gyorsan belibbentem a suli ajtaján. Pontosabban berontottam, annyira szedtem a lábam. Pár diák meghökkenten nézett rám. Én kínos mosolyt vetettem rájuk és a szekrényem felé lopakodtam, miközben a zsúfolt folyosón próbáltam szlalomozni a testek között.
-Mitől vagy ilyen vörös? Nincs olyan hideg kint. - szólalt meg Tessa amikor meglátott. Két szekrénnyel volt odébb, mint én. Megszoktam hogy a jobb oldali szekrény üres mellettem.
-Csak nekimentem egy srácnak. -motyogtam.
-Megint álmodoztál?- kuncogott Tessa. - Legalább jól nézett ki?
-Nem tudom. Elsiettem gyorsan. - vontam vállat.
-Hát az szent igaz, hogy unalmas vagy, ha fiú is van a dologban. - nevetett.
Én csak a szememet forgattam.
Hirtelen egy test állt közénk.
-Hé, mi épp beszélget...- itt elakadt a szavam. Ugyanis az a srác állt mellettem, akinek nekimentem az előbb.
Ő rám nézett, aztán bosszúsan elhúzta a száját.
-Megint te? Én meg a szekrényemhez jöttem. Ha beszélgetni akartok, akkor menjetek kicsit arrébb. - felelte.
Milyen bunkó.
Én becsaptam a szegény szekrény ajtaját és dühösen néztem rá.
-Mi lenne, ha nem lennél ilyen flegma?- vetettem oda. Tessa csak pislogott.
- Nem kötelességem kedves lenni olyasvalakivel, aki miatt majdnem elestem. - nézett rám. Ha nem fröcsögött volna az ajka bunkó megjegyzéseket, talán jobban is tetszett volna.
Megráztam a fejem.
-Mintha olyan könnyen elestél volna. - morogtam és otthagytam Tessát magam után húzva.
-Ez meg mi volt?- kérdezte tágra nyílt szemmel.
-Semmi. Egy bunkó fafej, aki azt hiszi, övé a suli.
-Hát ezzel a kinézettel lehet, hogy az övé lesz. - hüledezett Tessa.
-Szánalmas vagy néha. - forgattam a szemem. Nem fogom magam hanyatt vágni egy helyes srác láttán. Az ilyenek a suli elitjeihez tartoznak, minden lány az övéké és majdnem minden pasi rájuk akar hasonlítani. Rúgják a labdát a fociban, leizzadnak, leveszik a pólójukat, hogy minden csaj elaléljon csakmert kockás hasuk van. Jó jegyeket kapnak, kilóghatnak ebédszünetben egy étterembe és senki nem cseszi le őket, ha késnek. Tipikus pasi csak. Semmi több.

Dark Love (ÚJRAÍRT)Where stories live. Discover now