1. MUUTTO

11 1 0
                                    

//Ja tähän alkuun vielä sellainen tiedote että anteeks jos on kirjoitusvirheitä. Kirjotan melkein aina murteella ja nyt yritän kirjoittaa ilman joten virheitä ja murresanoja tulee ihan varmana.
# Merkki tarkoittaa kun pov vaihtuu.
Mut nyt alkaa.

#Vilhelm
Astuin huoneeseeni. Siellä oli laatikossa kaikki minun tavarani. Istuin sängylle ja katsoin huonettani. Siellä ei ollut muuta kuin yksi ikkuna, pöytä, tuoli ja kaappeja. En mitenkään jaksaisi laittaa tavaroita paikoilleen. Tiedän että joudun vielä joskus ne laittamaan. Päätän, että se aika ei ole nyt.

Otan kuullokkeet repusta ja
laitan ne päähän. Alan kuuntelemaan musiikkia. Se rauhoittaa. En tiedä tästä mitään. Minut vaan ohjattiin huoneeseen. Nousen ylös, avaan huoneeni oven ja astun käytävään. Menen ulko-ovelle ja laitan kengät jalkaan. Käännyn ympäri ja huomaan jonkun seisovan takanani ja katsovan minua. "Hei! Eikö niin, että sinun nimi on Vilhelm?" Mietin hetken kuka tuo on, mutta vastasin vain pienellä nyökkäyksellä. "Mihin olet menossa ja millä mallilla huone on?" Tuo kysyi. "En oo ees alottanu ja meen röökille" Sanon hiljaa enkä edelleenkään Katso ihmistä. "Tiedätkö, että olet alaikäinen etkä saa polttaa. Anna tupakat tänne" Tuo komensi. "Mun rahat, mun röökit" ihan hyvä vastaus jos niin voi sanoa omasta lauseesta.

Onnekseni joku nuori tuli sisään ovesta joten livahdin samalla ulos. Menin talon taakse ja aloin polttaa. Poltin yhden ja lähdin takaisin sisälle. Ovi oli lukossa joten jouduin soittamaan ovikelloa. Joku toinen hoitaja tuli avaamaan oven ja päästi minut sisälle. En sanonut hänelle mitään, vaan menin suoraan huoneeseeni ja menin sänkyyn makoilemaan. Huomenna alkaisi lukio.

////
Noniin. Tässä tää eka luku olis. Vähän lyhyt, mutta en tiedä minkä mittadii näistä tuun tekee.

I'm fine, but i'm lying. I want to Kill Myself//Blind ChannelxVilhelm//Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon