"Shisa bar"

13 0 2
                                    

...Potem mi je pomagala, da najdem učilnico v kateri sem imela pouk.In seveda ko sem vstopila so se vsi zagledali vame skupaj z razredničarko.Vprašala me je "Ti si Nina če se ne motim".Odkimala sem ji saj me je bilo sram karkoli reč.Vsedla sem se zraven ene punce.Mislim da ji je ime Eli.Učiteljica me je pozdravila in se mi tudi predstavila.Morem reči da je bila zelo prijazna za razliko od une v osnouki, ki je bila zelo tečna in trmasta.No potem sem se nekako sprostila in pozabila sem na to da sem zamudila 25 minut na pouk.No potem se je hitro zaslišal zvonec.Vsi so odhiteli ven.Jaz in Eli sva bile zadnji.Eli je zeli prijazna in ima čudovite dolge temno rjave lase.Predstavila se mi je in takoj sva imeli teme za pogovor, kar je zame malo čudno.Nikoli nisem imela takšne situacije, da imam z neko osebo toliko skupnega.Lahko rečem da sem kar zadovoljna s tem življenjom v Ljubljani.Veliko boljše kakor sem razmišljala.No z Eli sva šli v shisa bar Pianino.Takoj nasproti šole je, no ubistvu Eli mi je rekla da veliko ljudi gre vanj."Tisti najboljši vedno grejo sem" mi je rekla Eli.Nevem na kaj točno je ciljala ampak sem jo poslušala.Vsedle sva se na edino prosto mesto.Bilo je polno in zadimljeno.Z desne strani so sedeli tistih pet fantov, ki so me polili.No to sem opazila ko sva se usedli.Prepoznali so me in se mi opravičili.Mislim samo eden se mi je opravičil.Ime mu je Inas.Prvič slišim za to ime ampak mi je nekako všeč.Bil je zelo prijazen.Dal je roko in se mi je predstavil.No roko pa mi tudi ni pustil.Opravičil se mi je v imenu vseh med tem pa me je držal za roko.En od njegovih prijatlov je nekaj dodal na njegovo besedo in potem je takoj pustil mojo roko.Plačali so nam pijačo.In potem so se tudi drugi fantje opravičili.Rekli so da jim je žal in da se nebo ponovilo.No ja potem sva se z njimi spoprijeteljile.Bilo je kar zabavno vendar je bil čas za naslednjo uro pouka.Naekrat se je lokal spraznil.Vsi so stekli ven.Preden sva šli z Eli v učilnico se je Inas zadrl čez hodnik "se vidimo Nina" in namignil.Nasmejala sem se in takrat me je Eli pogledala z nasmehom.Cel čas sem razmišljala o njem do trenutka ko me je učitelj vprašal da se predstavim.Odgovorila sem z "kaj".Eli mi je rekla naj se predstavim."amm jaz sem Nina, se opravičujem ker vas nisem poslušala".Spet sem se osramotila si mislim.Ura se je nadeljevala.Opazila sem da naju nekatere punce čudno gledajo in sem povedala Eli.Ona je bila zelo samozavestna in se ni ozirala na to.Povedala mi je naj ne posvečam pozornost na take reči.

Konec prevega šolskega dne.
"KONČNO" se skoraj pa zaderem pred šolo, saj sem komi čakala da ponovno vidim Inasa.In seveda on in njegova skupina prijateljev pred lokalom.Opazil me je, se nasmehnil in z roko pomahal naj pridem.Preden sem lahko šla čez cesto se je pojavil pred mano.Vprašal me je, da gremo skupaj vsi nekam jest.Z Eli sva se strinjale.Šli smo na pico.Dodali smo se na snepu pa tudi na instagramu.Potem pa je usak šel domov.In ja preden sem šla na bus mi je Inas rekel : "Pisal ti bom, in da mi odgovoriš".To je rekal z nasmehom.Samo nasmehnila sem se in stekla na bus...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

nekaj novegaWhere stories live. Discover now