Ale jak

18 2 0
                                    

Hej jestem twojej głowie , wiem kiedy kłamiesz, wiem kiedy coś ci boli
Wiem co umiesz co nie ,  wiem co myślisz , wiem kiedy umarł  twój brat.

Ejjjj co jest grane?! - powiedział Dawid i wstał z łóżka przestraszony.
A to sen- powiedział do siebie.
wziął tabletki i popił wodą.
Która godzina ?- pomyślał nie wyspany wziął telefon komórkowy i włączył .
Na telefonie była 12.00.
Hm 12.00 - wziewną Dawid.
Położył telefon i poszedł do kuchni zrobić coś do jedzenia.
Otworzył lodówkę i wziął zimne swierze z jego krów mleko potem zamknął lodówkę.
Potem poszedł wziąć płatki śniadaniowe.
Podszedł do stołu usiadł na krześle i wsypał płatki do talerzu potem płatki , zjadł posiłek , wstał i poszedł do łóżka i znowu się położył.
Włączył sobie własną telewizję w pokoju.

Jestem u ciebie robię ci pranie mózgu mój przyjacielu nikt cię nie doceni jak ja albo twój nie żyjący brat.
Nie żyjący brat nie żyjący brat  nie żyjący brat.
Nie masz nikogo nie masz pieprzonej miłości zostawiła cię nie dawno hm
Nie umiesz normalnie żyć.
Myślisz że ktoś na ciebie popaczy? ktoś zakocha się w tobie?
W takim który ma huj problemów?
Nikt cię nie zrozumie tylko ja cię rozumiem.
Rozumiesz? Tylko ja.
Masz czerwone paznokcie masz czerwone ręce przez twoją krew.
Robisz rany z przyjemności nożem kuchennym albo czymś ostrzejszym masz tyle ran tyle blizn że cholera nie do wiary że to zrobiłeś przez mnie , jesteś nikim zrób sobie długie rany  wieczorem.

Wypierdalaj z mojej głowy .


Sny Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz