Karakterek, mikor veszekedtek

110 5 0
                                    

Remélem tetszik Moriarty_Sisters

Loki

Lokin néha még mindig erőt vesz a fennsőbbrendűség érzése, és ilyenkor nem lehet szót érteni vele. Ilyenkor te általában otthagyod, és néhány óra múlva, mikor a Bosszúállók elmagyarázzák neki mi a bajod, utánad jön, és szorosan megölel.

Bucky

Bucky nehezen jön ki a sodrából. Legtöbbször akkor veszekedtek, mikor előtte már valaki felidegesítette, ha pedig ő ideges, akkor te is az leszel. Ilyenkor zeng tőletek az épület, majd ő feldob a vállára, amitől minden alkalommal úgy meglepődsz, hogy elhallgatsz. Ezek után pedig, mintha mi sem történt volna, leültök a tévé elé a többiekhez, közösen olvastok, vagy nekiálltok főzni valamit.

Hádész

Az Alvilág Ura már jó ideje él együtt azzal, hogy senki nem szereti. Éppen ezért, csak akkor veszekedtek, mikor az Orákulum küldetést akar adni neked, és attól fél, nem térsz vissza. De ő is tudja, hogy az Orákulummal nem lehet vitatkozni, így mindig mikor visszatérsz a palotába, ő mindig kedveskedik neked valamivel. Amivel kapcsolatban még nézeteltéréseitek vannak, ha nagy ritkán félvérek érkeznek a palotába, és te szívélyesebben üdvözlöd őket, mint ő.

Hook

Hook és te a kalózok kalandos életét élitek, amiben elkerülhetetlenek a stresszes helyzetek, így sokszor összekaptok, de mindig apró-cseprő ügyeken. Ő elvonul a kabinjába, te pedig néhány óráig irányítod a hajó legénységét, majd mikor úgy ítélted meg hogy lenyugodott, utána mész, és nyugodtan megbeszélitek a dolgokat.

Bruce

Bruce retteg attól, hogy átváltozik, és bánt téged, te pedig még véletlenül sem akarod megkockáztatni, hogy bűntudata legyen, így minden nézeteltérést azonnal megbeszéltek, nyugodt hangvétellel.

Oneshotok, Preferencek/ KÉRÉSEKET NEM FOGADOK!Where stories live. Discover now