Ryuna tarih dersinde bir şeye takıldı. Bahsettikleri bu kraliçe bütün elementlere hükmedebiliyordu.
Bir anda gözlerinin önü karardı. Kahkahs, çığlık ve ağlama karışımı sesler duymaya başladı. Kafası patlayacak gibiydi. Dişlerini sıktıkça kafasındaki acı artıyordu. Ayağa kalktı. Dizlerinin önüne çöktü. Etrafında oluşan kırmızı, mavi, turuncu, beyaz ve gri renk halkaları görmeden gözlerini açtı. Bütün sınıf ona baıyordu. Hoca donmuş gibiydi. Bay Winn hemen bütün öğrencileri yanına topladı. Ryuna'nın gözlerinin içinde bütün elementlerin sembolleri daire şeklinde dönüyordu. Etrafındaki duman orta hızdaydı. Yavaş yavaş hızlanmaya başlamıştı. Bir anda o kadar güçlü bir şekilde çığlık attı ki bütün sınıf dışarı çıkmak için kapıya yöneldi. Etrafındaki duman bütün gücüyle sınıfı kapladı. Gözlerini açtığında buzul renk harika gözleri vardı. Göz bebekleri kar tanesi rengindeydi ayrıca göz bebekleri kar tanesi şeklindeydi. Etrafında mavi kar renginde halkalar vardı. Gücü yavaş yavaş düşüyordu. Bayılmıştı. Eunwoo daha fazla dayanamadı. Ryuna'nın yanına koştu. Eğer 4 element birleşirse bir kişi iyileşiyordu. Hemen su, toprak ve hava elementli 3 kişiyi çağırdı. Ryuna ayıldığında Eunwoo başında üzgün ve endişeli bir şekilde bekliyordu. Bilmediği bir odadaydı. Yatağa zincirlenmişti. Belinden, ellerinden ve bacaklarından yatağa bağlçlanmıştı. Eunwoo olarak gördüğü kişi bir deney profesörüydü. İnsanların en sevdiği kişinin kılığına bürünebiliyordu. Zihin okuyabiliyordu. Zihinleri kontrol edebiliyordu. Asıl görünüşünü kimse bilmiyordu. Onu küçük bir çocukken ormanlık bir alanda bulmuşlardı. Yetiştirilmişti. Baş profesördü. Adı Bright'dı. Ryuna korkmaya başlamıştı. Etrafını incelemeye başladı. Profesör Bright Ryuna'ya "Korkma, sadece laboratuvardasın." demişti. Bu adam çıldırmış olmalıydı! Nasıl korkmazdı? Acaba babası onu merak etmiş miydi. Pek sanmıyordu. Babası kimseyi sevmezdi. Annesi öldüğünden beri daha çok içiyordu. Kimseyi sevmezdi. Ryuna'nın kardeşleri ve Eunwoo dışında kimse Ryuna'yı sevmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANEVİ KRALİÇE
FantasíaÜlkede her bireyin bir süper gücü vardı. Peki Ryuna'nın süper gücünü yani elementini keşfetme hikayesini birlikte görelim mi? Hadi o zaman başlıyoruz! "Ülkede bir kehanet vardı. Bir gün bir çocuk doğacak ve bu çocuk bütün elementlere h...