450 Florin Topladıktan Sonra Ezio Ve Federico Doktora Gider.Ezio Ağzını Tutarken Pek Hızlı Koşamazdı.Abisinin Gazıyla Ezio Anca Hareket Ediyordu.
Sonunda Doktora Ulaştılar.Kendinden Emin Bir Şekilde İşini Yapan Doktor Arkasına Dönünce Gençleri Görür :
-Audiutore Ailesinin Gençleri Hiç Şaşırmadım.
Ezio'ya Dönerek
-Yine Noldu Genç Adam ?
Federico Atıldı.
-Bebeklerle Uğraşma Doktor Sadece Bir Çizik Onların Ağlamaya İhtiyacı Var.
Ezio Orta Parmağını Kaldırarak
-Fottiti (Siktir Git ) Federico
Doktor Gençleri Aldırmaz Ve bir bez parçasına saydam bir sıvı döker.
-Evlat Bu Biraz Yakıcak.
Yaranın Kanını Emen Bez Yakıyor Ve Acı Veriyordu.Federico Atıldı.
-Ağlıycak Mısın ?
Ezio Aldırmıyordu.
-Doktor Çok Teşekkür Ederim.Sayenizde Daha İyiyim.
-Evet Şimdi Sizden 100 Florin Bir kaç Gün Sonra Evde dikiş atmak için 100 florin daha alırım.Yani Daha Sonra da ödeyebilirsiniz.
-Sí,Sinyora(Evet Bayım)
Diyerek Ayrılırlar.Tam O sırada Federico :
-İstersen Biraz Eğlenelim Şarap İster Misin ?
Ezio abisinin İkramını Geri Çevirmeyi Düşünmeksizin :
-Evet Abi Neden Olmasın.
-Güzel.Gel Buraya.
Federico kardeşine sıkıca sarılır ve güreşirler. 25-27 yaşlarındaki gençler 6-7 yaşında gibi görünüyorlardı.Şaraplarını İçtikten Sonra Federico Yarış Teklif Etti.Kulenin tepesine ulaşan ve kazanan evdeki bütün İşleri yapıcaktı.Çevikliğine güvenen Ezio için Hiç Zor gelmiyordu.
-Sí.Neden Olmasın?
-Güzel.Bir.İki.ÜÇ.
İkiside Koşuyordu Ve Ezio Büyük Fark Atmıştı.Federico'nun da keyfi yerindeydi.Kuleye Ulaştılar.Ezio Kazanmıştı.Federico Koşuyor.O manzaranın tadını çıkarıyordu.
Federico da geldikten sonra İki Kardeş Birbirleriyle omuz omuza Floransa'ya Bakıyordu.
-Federico Bu Çok Güzel.
-Kardeşim,En İyisinden Çok Şey Öğrenmişsin.
İkiside Gülüyordu.Federico :
-Evet Gitme Vakti.
-Bir saniye...
Federico Ezio'nun baktığı yere doğru bakıyor :
-Ezio,Cristina Uyuyodur.Uyandırma Bırak Uyusun Kızcağız.
-Belki De Uyanma Vakti Gelmiştir.
Ezio Kulenin Tepesinden Heryeri görebiliyordu.Ve Aşağıdaki Çiçeklerin Ortasına Atladı.Ne İnanç Atlayışı Ama.Ezio :
-LEAP OF FAİTH !
Diyerek Atlamıştı Havada Takla Atarak.
Çiçeklerin arasında güzel gizlenmişti fakat Vacci De Pazzi Geliyordu.Sonra da geri döndü.Bir kere o kadar yakınına gelmişti ki kokusunu alıyordu Ezio.Cristina'nın evine camdan girmişti.Çünkü Babasını Sevmiyordu.Cristina,Esmer 22 Yaşında Mavi Gözlü Güzel Bir Kızdı.Onu Bir Erkeği Beğenmemesi İmkansızdı.Ezio İşte O An Cristina 'ya vurulmuştu.İlk Baş Sarıldılar.Sonra da sabaha kadar Öpüştüler.Babası Odaya girerek Ezio'yu görünce çok sinirlendi.
-Çık Dışarı!Askerler!Askerler!O'nun Kafasını Getirin Bana!
Ezio Korkmuştu adamın sesinden.
-Efendim,Yanlış anladınız.Ben sadece...
-Sus,Askerler!!!
-Tamam.Anlaşılan Bunlar Gelmiycek.Görüşürüz Bayım.Ha Bu Arada Kızınızın Göğüsleri Çok Güzeldi.Teşekkür Ederim.
Adam Çok Sinirlenmişti. Ezio'yu Öldürmek İstiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikastçının İnancı : RÖNESANS
Action1489 Yılında doğan Ezio Audiutore ailenin 2. Büyüğüdür.Abisi ondan 2 yaş büyük olmasına rağmen Ezio Federico abisinden daha çevik,zekidir.Sizinde Kitabın Başlığındanda Anlıycağınız Gibi Rönesans zamanında İtalya'da Floransa'da Geçiyor.Ezio Babasını...