"Bu hapishaneye düşme sebebim sensin."
"Ben ne yaptım ki?" Dedim şaşkın bakışlarımla.Taehyung bana bakıp sırıtıyor ve dudaklarını ısırıyordu.Bu hallerine anlam veremiyordum.Yıllardır yakalanmayan bir suçlu şimdi yakalanıp benimle flört ediyordu.
"Kendini bana aşık ettin." Gözlerim sonuna kadar açılırken ne diyeceğimi bilemedim.
"Senden bir cevap istemiyorum şirin polis seni görmem bana yeterde artar." Utançtan yerin dibine mi girsem yoksa korkudan kendimi mi öldürsem bilemedim.Baş komiser bunu duysa beni gebertir.Taehyung'u değil beni gebertir.
"Nerelere gittin yine şirin polis."
"Cehennemin dibine." Dediğimde kahkaha atmaya başladı.Bende hafifçe gülümsediğimde gülüşümde takılı kaldı gözleri.
Komiserin beni çağırmasıyla aydınlandım ve kalkıp oradan ayrıldım.
"Jungkook!" Komiser birden bağırmaya başladı ve neden bağırdığını çözmeye çalışırken yediğim yumrukla olduğum yerde sendelendim.
"Seni piç o adam sana aşık Jeon!" Dediğinde ben cevap veremeden bir yumruk daha yemiştim.Burda olma amacım kimsenin beni işe kabul etmemesiydi.Yoksa buraya adımımı dahil atmazdım.
"Komiserim ben demedim o adama bana aşık ol diye.Bu durumde ben ne yapabilirim?"
"Kes sesini kim bilir neler yapıp aşık etmişsindir kendini!"
"Komiserim yemin ederim hiçbirşey yapmadım.."
Saatler boyunca dayak yemiştim.Ve karşılık veremedim.Karşılık verirsem işten atılacağımı biliyordum.
-
Yara bere olan yüzüme pansuman yapmaya çalışırken telsizden gelen sesle irkildim.
"Kim Taehyung kayıp tamam!"
Şaşırmadım.Bu salaklar da Taehyung'un bi boklar çevirdiğini anlamalıydı.Boşuna salak demiyorum yani.
"Jeon cevap versene tamam!"
"Onu yakalayamayacağımızı hepimiz çok iyi biliyoruz tamam."
"Jeon sence adam kaçmadan önce nasıl yakaladık kendine gel tamam!"
"Tanrım... Taehyung'un bi boklar çevirdiğini anlamadınız mı cidden yıllardır yakalanmayan adam çaylak bir suçlunun yakalanmayacağı tuzağa düştü.Biraz mantıklı düşünün tamam."
Cevap gelmeyince haklı olduğumu düşündüklerini sanmıştım.
"Herkes yanıma gelsin yakalayacağız o şerefsizi tamam!"
Derin bir iç çekerek yerimden kalkmış ve gitmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Closed Dungeon | TAEKOOK
FanfictionPolis olan Jeon Jungkook ve suçlu Kim Taehyung...