"Namjoon zamanlamanı sikeyim..."
"Amına koduklarımın taşşak mı geçiyorsunuz siz benimle!?"
"Nikâha 2 saat var bebeğim gel hazırlanalım." Diyerek sırıttığında cinnet geçirip bi tane yapıştırdım.
"Manyaksın sen psikopat herif!" Diyip yüzüne tükürdüğümde ifadesizce bana baktı.
"Seni seviyorum aşkım."
"Ne aşkımı manyak bi delisin sen zorla evlendireceksin beni lan şerefsiz!"
"Söyleme böyle aşkım."
"Hala aşkım diyor ya kafayı yiyeceğim!" Sustu ve üzgün bakışlarıyla bana baktı.Ama umurumda değildi.Çünkü istemediğim biriyle evlendirilecektim resmen.
"Aşkım." Cevap vermedim.Yüzüne bile bakmadım.
"Jungkook."
"Zıkkımın kökü amına koyayım!" Cevap vermedi.Yatağa oturdum ve bacağımı sallamaya başladım.Elini bacağıma koyup beni sakinleştirmeye çalıştığında elini sertçe tutup ittim.
"Böyle yapma lütfen."
"Siktir git oruspu çocuğu dalga mı geçiyorsun.Hem beni kaçırıp nikâhımız bugün kıyılacak diyorsun hem de böyle yapma diyorsun sik kafalı kendinde misin sen!"
"Jungkook."
"Jungkook kadar başına taş düşsün."
"Taşlar Jungkook ise düşsün." Sabır dileyip geriye yaslandım ve beklemeye başladım.
"Hazırlanalım hadi aşkım." Cevap vermeyip yerimde oturmaya devam ettim.Yanıma gelip ellerini saçlarıma daldırdı.
"Aşkım gel lütfen."
"Aşkın falan değilim yürü git." Bi elini bacaklarıma koyup diğer elini sırtıma koyup beni kucağına aldığında anlık düşme korkusuyla boynuna sıkıca sarıldım.
"Korkma kendim düşerim seni düşürmem."
"Sen düşersen bende düşerim gerizekalı." Güldü ve beni giyinme odasına getirdi.Elime bi takım elbise tutuşturduktan sonra üzerini çıkarmaya başladı.
"Lan hödük git başka yerde giyin."
"Niye müstakbel kocanım sonuçta."
"Kocanı da seni de sikeyim siktir git başka odaya."
"Tamam tamam kızma gidiyorum." Gelip dudağıma minik bir öpücük kondurup başka odaya geçti.Ben arkasından bağırırken onun kahkaha sesleri geliyordu.Üzerimi giyindikten sonra aynadan kendime baktım.Hayal kırıklığından başka birşey göremiyordum.
İstemediğim biriyle evleniyordum ne kadar mutlu olabilirdim ki zaten.Gözlerim dolarken kapı birden açıldı ve içeri Taehyung girdi.Dolu gözlerime bakarken bakışlarını kaçırıp kolunu uzattı.
Koluna girmeyip yürümeye başladım.O da koluna girmeyeceğimi anladığında elimi tutmuştu.Ben onun elini tutmuyordum o benim elimi tutuyordu.
Nikâh masasına geldiğimizde sandalyelere oturduk ve nikâh memurunun konuşmasını bekledik.
"Sayın Kim Taehyung hiçbir e-"
"Uzatma, Evet."
"Sayın Jeon Jungkook Kim Taehyung'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Ha-"
Taehyung alttan elimi tuttu ve sıktı.Ona iğrenircesine bakıp evet demezsem bana neler yapabileceğini düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Closed Dungeon | TAEKOOK
FanfictionPolis olan Jeon Jungkook ve suçlu Kim Taehyung...