Yerli isim: เปรม วรุศ ชวลิตรุจิวงษ์
Doğum adı: Warut Chawalitrujiwong
Cinsiyet: erkek
Yaş: 25 yıl
Uyruğu: Ubon Ratchathani, Thailand
Doğum tarihi: 8 Mart, 1998
Takma Adı: Space
Boyu: 178cm (5'8")
Kilosu: 65kg (143lbs)
Burcu: Balık
Şirketi: Starlatiz/ Studio Wabi Sabi
İnstagram: prem_spacePrem Warut Chawalitrujiwong şu anda Kasetsart Üniversitesi İktisat Fakültesi'nde bir model, oyuncu ve öğrencidir.
Başlangıçta profesyonel bir golf oyuncusu olmak istedi ve hatta TGA maçlarında “18 yaş altı gençler” kategorisinde bölgesel bir altın şampiyon oldu. Tiger Woods'un izinden gitmek istedi ama sonra hayalinden vazgeçti. Ancak golf oynamayı bırakmadı.
Hormones: The Series izleyerek büyüdüğünden beri eğlence sektörüne girmesinin nedeni olarak Tor Thanapob Leeluttanakajorn'u gösterdi.
Eğlence endüstrisindeki ilk çıkışını 2017 Pop Dava'vance'de yaptı.İlk Tay draması Again We Meet Again: The Series ile Team'i canlandırdıktan sonra öne çıktı.
• Kişilik testi MBTI: INFJ
• 1 kedisi var adı Piccolo
• Kasetsart Univerisity (Ekonomi fakültesi)
• En sevdiği renkler siyah, beyaz ve kırmızıdır.
•En sevdiği yiyecekler somon ve sığır etidir.
• En sevdiği içecekler buzlu espresso ve yeşil çay frappe.
• Japon tatlılarını diğerlerine tercih ediyor.
• En sevdiği animeler Dragonball ve Naruto'dur.
• En sevdiği marka Aland.
• En sevdiği müzik sanatçıları The 1975, Polycat, Prep ve Whal&Dolph.
• Hobileri spor, özellikle golf oynamak, video oyunları oynamak ve fotoğrafçılıktır. Yüzmeyi ve basketbol, badminton, masa tenisi ve futbol oynamayı da seviyor.
• Yılanlardan korkar.
• Çocuksu ve sevimli görünümünden dolayı erkekler ona sık sık asılmaya eğilimlidir.
• İdolü Tor Thanapob Leeluttanakajorn ile aynı üniversiteye gitmekten mutlu.
• Prens rolünde oynamak istiyorYapımlar:
We Meet Again: The Series
The Yearbook
Even Sun
Between Us
7 Project
My Only %12 (14. Bölüm konuk)
Be My Boyfriend 2: Rose In Da House (1.bölüm konuk)
You Never Eat Alone (1.bölüm konuk)
Art Of The Evil (8. bölüm konuk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just BounPrem Things
Ficción GeneralBoun ve Prem Hakkında az bilinen, yeni ve eski bilgileri sizinle paylaşacağım