Ahojte volám sa Ginny.
Skončili sa letné prazdniny a začal nový školský rok nastúpila som na gymnázium. Vchádzala som do školy s pocitom strachu ale aj s množstvom prekvapenia a nabudenia pretože som stále ešte polku triedy nepoznala. Už som sa blížila k mojej triede vyšla som na prvé poschodie a bola tam obrovská chodba s tulivákmi. Bola som rada pretože na chodbách sme mali tuliváky na oddych no ale vráďme sa spät do vstupu do triedy takže otvorila som dvere a vkročila som do triedy s tým že som sa už poznala s pár spolužiakmi tak som si k nim prisadla teda konkrétne k mojej veľmi dobrej kamarátke Kláre. Sadli sme si uplne do zadu ku oknu a rozprávali sme sa, v ten moment tam prišlo nejaké dievča menom Giulia a bola mi kusok nesinpatická ale tak nedávala som na prvý pohľad prisadla si k dievčatu ktoré som tiež nepoznala menom Sára vyzerali že sa poznali.. Po dalšej chvílke vošiel do triedy celkom pekný chlapec a sadol si rovno pred nás takže sme sa s Klárou na seba pozreli ale boli sme celkom radi približne o 5 minút sa k nám otočil a opýtal sa nás ako sa voláme tak sme mu povedali naše mená a aj on nám povedal že sa volá John. Ja a Klára sme si pošepli že vyzerá vpohode. O dalšiu chvílku prišla pani učiteľka bola mi veľmi synpatická a bola veľmi milá takže som bola rada že máme takúto super učiteľku. Prešiel tento deň a tešila som sa na zajtra do školy....
YOU ARE READING
Falošná kamarátka
RandomJe to o kamarátke ktorej si dôverovala pričom ona ti nemá problém pichnúť nôž do chrbta😢 tak by si zaslúžila nejakú drsnú a stručnú odpoveď za jej správanie