Nakoniec sme si to nejak vysvetlili... Ale opýtala som sa tej Sáry že ako tam bolo u tej mojej najlepšej kamarátky, povedala mi „ bolo tam veľmi dobre ale bola som prekvapená pretože ťa ohovárala aká si hnusná atď." Teraz som už fakt bola na ňu naštvatá a Sára ma pozvala k nej domov. Prišli sme ku nej domov a ja som napísala Giule že prečo ma ohovárala, ona mi napísala nadávky a vyhrážala sa že si niečo urobí tak mi dve zo Sárou sme sa veľmi vyľakali a volali sme mojej mamke. Mamka mi povedala že zavolá tej Giulinej mame a opýta sa že čo sa stalo. Mamka mi po pár minutách volala a vravela mi že jej mama pri nej sedí a Giula si z nás robí srandu a smeje sa na tom tak už sme sa na ňu strašne nahnevali a úplne sa zmenila.. Kusok sme ju ignorovali ale nakoniec som jej dala šancu. O týždeň som odcestovala na dovolenku a volala som s tou Sárou ona mi vravela že ma celý čas čo chýbam ohovárala a snaži sa mi zobrať všetky kamarátky čo som mala. Keď som sa vrátila ešte som sa dozvedela že sa tej Giulii pači chlapec s našej triedy pritom vedela že mne sa páčil ale to neni taký problem ale ona mi to tajila ten rok a pol pritom ja som jej povedala že sa mi páčil, a ona na mna celý čas žiarlila že som sa rozprávala tiež s chlapcami.
YOU ARE READING
Falošná kamarátka
RandomJe to o kamarátke ktorej si dôverovala pričom ona ti nemá problém pichnúť nôž do chrbta😢 tak by si zaslúžila nejakú drsnú a stručnú odpoveď za jej správanie