Pokračovanie a odstup od školy do života kamarátov

3 0 0
                                    

Teraz by som sa chcela nakloniť ku kamaráctvu s tou novou spolužiačkou Giulou. Začali sme sa rozprávaď a myslím si že sme si rozumeli po asi 2 týždňoch sme si povedali že budeme najlepšie kamarátky. Od tohto dňa sme sa skoro s nikým iným nerozprávali iba mi dve stále a bolo jedno kde. Ona sa ma opýtala či by nemohla prísť k nám a ja som jej na to povedala jasné samozrejme len musím zavolať mamke„ Volám mamke " otočila som sa k nej s úsmevom a povedala jej že áno môže prísť k nám takže sme išli k nám. Bola sranda a veľa sme sa smialy.. Lenže potom ku nám začala chodiť každý deň asi rok a všimla som si jej iné správanie na začiatku a teraz bola som dosť prekvapená. Vlastne po tom roku čo k nám každý deň chodila som jej povedala že či by som už aj ja nemohla prísť k nim a odpovedala mi že ano mohla nabuduci týžden. Už sme si plánovali čo budeme robiť a potom prešiel ten jeden týždeň a ona mi deň pred tým čo som mala prísť ku nim povedala že jej rodičia maju nejaký plan tak to musia zrušiť, ja som bola prekvapená ale tak odpovedala som jej dobre nevadí..A takto mi to sľubovala asi tak 2 mesiace a už som sa na ňu kúsok aj ja naštvala pretože sme mali zo školy výlet a ona so Sárou tam jediné nešli. No nakoniec som sa dozvedela že tú Sáru pozvala k nej a spala u nej, bola som fakt na nu naštvatá pretože mne to sľubovala už veľmi dlho a ju si pozvala len tak🙄.

Falošná kamarátka Where stories live. Discover now