PTJ

32 6 0
                                    

Artık Seul'deki evime iyice alışmıştım . Dersler sıkıntı olmuyordu bilgisayarla ilgilenmeye başlamıştım . Tekrar spora başlamıştım . Hayatım oldukça düzenliydi .

Ve bu sakin cumartesi gününde Bobo'yu yanıma getirecek, Rosy Scent'in işleriyle ilgilenecek, Gi Myung'u ziyaret edicek, özel bir konu hakkında biraz araştırma yapacaktım.

Harika !!!

Azıcık işim varmış ya

---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+---+

Belgelerle uğraşırken kucağımda sakince uyuyan Bobo'yu okşadım . Youjeen Unnie gelince belgeleri bıraktım ve gülümseyerek dikkatimi ona verdim .

O geçip otururken selamlaştık . Garip bir şekilde gergin görünüyordu . Derin bir nefes aldı ve " Ae Ri direk konuya giriyorum . İlk senin haberin oluyor . Ben evleniyorum . " Dedi .

" Ne ? " Dedim sakince

Kucağımdaki Bobo'yu koltuğa koydum . Sonra da sertçe kendime tokat attım . İnanamıyorum. Rüya değil .

Acıyla kendi yanağımı tuttum ve 'rüya değilmiş ' diye mırıldandım.
Sonra Youjeen Unnie'nin yanına oturdum . Ciddi bir ifade ile " Bir erkek ile mi ? " Diye sordum .

O sinirlenip koluma vururken gülmeden edemedim. Ona sarıldım... Konuştuk...

Baya şok edici biriyle evleniyordu
-----------------------------------------------------------

  " Ve eveet ~ . Bu hafta hayatımda bunlar oldu . " Dedim . Hapishane kıyafetli adama .

Jake yüzünü sıvazladı sonra da "Ae Ri acaba beni duyan bir günlük olarak kullanmasan mı ? Yemin ederim Vasco'nun köpek sevgisi ile ilgilenmiyorum . " Dedi .

Ona gözlerimi devirdim . Hayatımda olup biten her şeyi gelip Jake ile paylaşırdım . Arada sırada aşırıya kaçtığım oluyordu ama Jake yine de beni dinliyordu . Birkaç kez beni dinlerken uyuya kalmıştı ama yine de anlatmaktan vazgeçemezdim .

Gardiyan gelip sürenin dolduğunu söylerken Jake " Önemli meseleleri anlatmadın mal ! " Diye kızarken ona yarın tekrar gelmeye çalışacağımı söyledim .

Yalandı yarın biraz spor yapacak ve yatacaktım .

Eve gittim ve bilgisayarın başına geçtim . Önemli birkaç araştırmadan  sonra dizi falan açtım ve günün geri kalanı boyunca Bobo ile ilgilenmek dışında bir şey yapmadığım.

______________________________________

" Hyun Suk, sen ünlü müsün ? " Diye soran Vasco'ya ve Hyun Suk'a baktım . Tanrım ne ?

Hyun Suk'un stajyerlik yaptığı şirket PTJ'ydi  . Aha ihtiyacım olan şey buydu . Şimdi değil ama DG'yi görmek için bir ara onunla gitsem iyi olucaktı. Ona çıkarlarım doğrultusunda onunla iyi bir konuşma yapacaktım .

Hyun Suk'un yanındaki daha önce karşılaştığım kısa boylu çocuğun yanına gittiğim sırada Hyun Suk, Vasco'ya sadece bir stajyer olduğunu açıklıyordu . O kısa boylu çocukla tanıştım ve rapini beğendiğimi söyledim .

Bu sınıfa geldiğimden beri fark ettiğim bir şey varsa o da Vasco'nun bir aptal olduğuydu . Çeteyi asıl yöneten Bum Jae idi .

Duke'den uzaklaşıp Vasco'nun yanına giderken, Bum Jae bir kişiye kızıp aptal diyordu . Vasco da bu duruma üzülüp " Bum Jae insanların aptallıklarıyla dalga geçme . Ben de aptalım ." Dedi .

Gülerek onu koluna girdim ve "Merak etme sen sevimli bir aptalsın . Sen katlanalılabilirsin ... Bir şekilde." Dedim . Ardından onu yemek sırasına doğru ilerlettim . Ve etraftaki Brun Knuckles üyelerine de seslendim "Hadi ama yemek yemeliyiz . Acıktım"

¢Gunsel¢ | Lee Eun Tae Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin