Soru Yağmuru

27 8 0
                                    

Bobo ile koşarken birden, Bobo hızlandı ve birinin yanına gitti . Hemen arkasından gidip ona seslendim .

Ona yaklaşırken onun yanına koştuğu kişinin Vasco olduğunu gördüm.

Vasco hevesle Bobo'yu severken gülümsedim . Bu aptal çok tatlıydı . Sakince onun yanına giderken onun yanındaki kısa boylu adamı gördüm .
Onlara selam verirken el salladım
" Selamm~"

Vasco bana gülümsedi ve heyecanlı ses tonu ile konuştu " Günaydın Ae Ri sen de mi koşuyorsun ? Bak bu küçük Hyun Suk. O da benimle spor yapıyor"

Kısa boylu çocuğa hafifçe eğilirken adımı söyledim . O da aynı şekilde karşılık verdi . Başını kaldırıp bana baktığında ona gülümsedim.

Vasco'yu ayağımla dürterken "Hadi terimiz soğumasın . Birlikte koşalım. " Dedim . Vasco bana kafasını sallarken Bobo'yu bıraktı ve ayağa kalktı .

- Hadi küçük Hyun Suk

- Tamam Vasco

Çocuğun kendisine küçük denemesinden rahatsız olduğu belliydi . Ama eh söyleyen Vasco idi . Kim ne diyebilirdi ki ona ?

--+--+--+--+--+-+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--

Okulda birlikte yemek yerken Vasco bana dönüp sordu " Ae Ri bir insan çok spor yapmasına rağmen neden kilo vermez ? "

Dirseğimi masaya dayayıp elimi çeneme yaslarken " Bir şartla söylerim " Dedim .

Vasco meraklı bir bakışla " Ne ? " Diye sordu . Ben de  " Bana nerelerde koştuğunu ve nerelerde spor yaptığını söyle . " Dedim

Vasco şaşırarak gözlerini kırpıştırdı ve "  Niye ki ? Ne alakası var ? " Dedi .

  Flörtöz bir şekilde ona yaklaşırken
" Seninle daha çok vakit geçirmek istiyorum da ondan " Dedim.

Vasco kızarıp uzaklaşırken " Benimle dalga geçme . Bum Jae beni kandırmaya çalıştığını söyledi. İyi bir arkadaş olabilirmişsin ama senin tuzaklarına düşmem gerekiyormuş "

Bir elimi onun pazusuna sararken güldüm ve " Ya düşersen ? O zaman ne olacak ? " Dedim .

Kulakları bile kızarırken zar zor konuştu ve " Bilmiyorum ... Ama bana kötü biri gibi gelmiyorsun . Bana istediğini yap ama Brun Knuckles'e zarar verme " Dedi . Son cümlesini söylerken ciddileşmişti .

  Biraz güldüm ve elim çektim " Merak etme bunlar tuzak değil zaten . Sadece seninle alay etmeyi seviyorum"

Ben ondan biraz uzaklaşırken kafeteryaya dönen kapıdaki Bum Jae'ye baktım .

Vasco kaşlarını çatarken sinirli değil meraklı görünüyordu . Başka biri olsa korkardı " Neden benle alay etmeyi seviyorsun ki ?"

Omuzlarımı silktim ve " Bilmem . Yani içimden bir ses yap diyor . Belki de tepkilerin eğlenceli olduğu içindir ." Dedim .

Yemeğimden bir parça alıp ağzıma götürürken ciddiyetle konuştum
" Ya sporu gerçekten yapmıyordur. Ya da diyetine sadık kalmıyordur . " Dedim

Vasco bana anlamamış gibi bakınca kıkırdadım ve " En başta sordun ya
' Bir insan neden kilo veremez ' diye . Onu cevaplıyorum . Konumuz buydu ya " Dedim .

Vasco anladığını belli eden mırıltılar çıkarırken güldüm . Elimi ona doğru uzatıp yakınlaşacağım sırada gelen Bum Jae faktörünü unutmuştum . 

Bum Jae elime vurup beni ondan uzaklaştırırken homurdanıyordu
" Arkadaşımdan uzak dur Ae Ri" . Ardından Vasco'ya da bir şeyler söyleyerek oturdu .

¢Gunsel¢ | Lee Eun Tae Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin