Днес е свети валентин и за пръв път ще го празнувам с Джейк. Купила съм му подарък, едно много хубаво мече облечено в тениска, на която пише "Честит свети валентин", тениска с колаж от наши снимки върху който имаше натпис "I❤U" и едната половина от ключодържател с форма на сърце на който беше написано "Винаги ще те обичам, със тебе ще отида и на край света❤" , другата е за мен. Надявам се той да на е забравил този празник. След първият час всички момчета подаряваха рози на приятелките си, но само някой момичета подаряваха на приятелите си. След втория час реших да подаря подаръка на Джейк. Щом му го порарих той много се зарадва, че съм се постарала за него. По-късно Джейк ми подари възглавница сърчице. Заведе ме в тях и на тревата в двора беше изписано с листа от рози "Честит свети валентин мила ❤❤❤", в последното сърчице имаше малка кутийка. Когато я отворих в нея имаше гривничка от малки сребърни сърчица.
Вечерта в салона имаше бал на тема "Свети валентин". Цяла вечер се забавлявахме🎶🎶, а най- хубавия момент беше докато танцувахме блус, в края на песента той ме целуна😙, това беше специялен момент за мен, понеже бе първата ми целувка😄😄. Тази вечер беше незабравима. Докато се прибирахме му казах, че до сего не съм позволявала на никой да ме целува. Джейк се зарадва щом разбра, че той е първия и е по-специарен от другите. Вечерта разказах на Дейзи какво се е случи по време на блуса.
Тя много се радваше за мен. Тази вечер разбрах, че започвам истински да се влюбвам в Джейк 💓💓💓💓💓💓!!!
VOUS LISEZ
Ема в големия свят
FantasyЗапознайте се с историята на Ема и животът ú в новия град, който е изпълнен с страхотни преживявания. Но не винаги всичко върви добре, понякога ще се сблъсква с проблеми, но приятелите и винаги са до нея и я подкрепят.