- Хто перший пробіжить - поцілує проблемного хлопця! - Заявив Айзава-сенсей, залучаючи цими гучними словами весь клас.
Урарака буквально тріумфувала, вже готуючись випередити всіх і отримати в подарунок поцілунок в пружну щоку. Кацукі відвернувся від Кирішими, висовуючи руки з кишень темних штанів, зловісно потираючи їх. Тодорокі з подивом дивився то на учителя, то на Ізуку, що стояв біля нього. Але зрозумівши, що Айзава навряд чи жартує, почав тренуватися. Інші однокласники взяли Шоту як приклад, і так само, як і він почали розминатися.
Єдиний Мідорія стояв майже з ніг до голови червоний, збентежений таким підходом до привернення уваги.- Звідки стартувати? - машинально, ніби ненароком, запитав Тодорокі, потираючи трохи мокру шию, що стікає потом.
На подив усьому світу і всесвіту, майже весь клас на перегонки попрямував у бік стартової смуги. Іноді звідти можна було почути щось подібне до сварки, але довгого конфлікту ніхто, на щастя, роздмухувати не став.
Мідорія досі стояв червоний, і певною мірою був навіть злий на сенсея за такі витівки! Але суперечити словам грізного вчителя він не став. Такий прекрасний характер, переданий від Інко, має Ізуку.
До цього часу, всі «хижаки», в головах яких була тільки думка про поцілунок, вже приготувалися втекти.Поки Айзава, сонно потираючи очі, пояснював правила, Мідорія спробував тихенько змитися, щоб не брати участь у цьому цирку.Не дуже хотілося, щоб його хтось цілував, але як тільки він розвернувся йти, сірі стрічки відразу щільно зав'язали йому руки і ноги, від чого Ізуку мало не впав, намагаючись тримати рівновагу, схопившись рукою за натягнуту стрічку, яка була шарфом.
- Один, два, три ... – оголосив Шота, і буквально через секунду піднявся ураган з пилу. Покашлявши кілька разів, що стояли поряд з полем, почали спостерігати за метушнею хлопців, які намагаються призупинити або сповільнити один одного.
- Викусіть, дурні, він буде моїм! – прокричав з натовпу знайомий голос Бакуго, і, швидше за все, він серйозно налаштований і віддавати «приз» нікому не бажав.
- З чого б?! Він мій, хоч би тому, що я так сказав! – у перемішку з матами почувся голос і Тодорокі, що ледве наздоганяє Кацукі.
Першою трійцею, що наближалась до перемоги, були Бакуго, Шото і, як не дивно, летюча Урарака. Хлопці відчували себе нормально, але на вигляд Очако, можна було визначити, що їй вже погано від такого тривалого, і швидкого польоту, але здаватися вона не могла! Зрештою, це Ізуку, а не якийсь там Мінета чи Іїда.За цим усім спостерігали Ізуку з Айзовою. Перший був страшенно збентежений, і навіть здивований такими стараннями хлопців, адже зазвичай вони навіть на половину так не намагалися вийти першими. А ось Шота спостерігав за цим з видимою усмішкою, адже не щодня можна поспостерігати за такими бажаючими подарувати лише поцілунок у щоку проблемній дитині, особам.
Продовжувалося змагання як мінімум хвилини дві, і нарешті, майже долетівши до фінішу, Очако не втрималася в повітрі, через сильне запаморочення і блювання, що приступає до рота, і впала прямо на бідного Мінету, що майже наздоганяє Кацукі і Тодороки.- Я ж сказав - він мій! – радісні крики Кацукі чути було на весь двір. Він перший перейшов заповітну білу лінію фінішу, тим самим вигравши. Поки він тицяв усім незадоволеним особам середній палець, Ізуку намагався сховатися за широкою спиною Шоти, щоб хоч якось спробувати захистити себе від поглядів у його бік.
- Ось і все. Усі молодці. Деку, ти вільний! - Айзава з незвичною радістю легко ударив Мідорію по спині, ловлячи злий погляд пари червоних очей, та відправляючи Ізук додому. - З першим квітня, йолопи!
- Та йдіть ви! - злі, роздратовані жартом вчителя, голоси однокласників почали ехом лунати по двору, поки спокійний Ізуку попрямував до гуртожитку, обмірковуючи сьогоднішні події.
Тільки Кацукі було прикро – старався, біг, виграв, а поцілунку так і не дали!
ВИ ЧИТАЄТЕ
- З першим квітня, йолопи!
Ficção Adolescente- Хто перший пробіжить - поцілує проблемного хлопця! - заявив Айзава-сенсей, залучаючи цими гучними словами весь клас.