Im...

200 2 4
                                    

Sannas p.

Jag går med snabba steg mot klubben. Jag kollar på klockan, åh nej redan 21.15, fan också intervjun börjar ju kl 21.20. Jag hinner aldrig! Jag springer sista biten då jag märker att det börjar regna... Jag kommer in genom en stor port, det är mörkt inne på kubben och jag ser nästan ingenting men tillslut efter många omoment (stav) så kommer jag fram till en dörr som det står TILLFÄLLIGA INTERVJUER på. Jag knackar på dörren och hör en röst säga kom in, Jag går försiktigt in och sätter mig på stolen framför den jävligt snygga killen som ser ut att vara typ max 18!

(Jag kommer skriva en dialog nu - S: = sanna K: = killen i rummet som också håller i "mötet")

S: Hej

K: Hej jag tänker gå ganska rakt på sak då jag inte har så mycket tid på mig..'

S: Okej...

K: Har du jobbat på någon klubb förut?

S: AA men bara som servitris (kom inte på vad det hette :/)

K: Okej,... du får jobbet! Lycka till!

S: Va det inge mer?

K: Jo en sak till, vad vill du att ditt "namn" ska vara?

S: Im icecream säger jag med lite skämtsam röst

K: Okej det låter bra. Ditt jobb startar
imorgon kl 20.30. Josefin och Anita visar vad du ska ha på dig och vilket sorts nummer du ska utföra, allt klart?

S: Tror det.'

K: Bra ! Hej då

S: Hej då

Sannas p.

a det där gick ju oväntat bra. Måste messa Lilly

Sanna: Hej jag fick jobbet!

Lilly: Gud vad roligt!!

Sanna: måste sova nu gonatt

Lilly: Gonatt bae ;) <3

Sanna:<3

Detta var min första del och vet att den inte blev så bra! Vad tycker ni om namnet (icecream) ? kommentera gärna" puss o kram<3

-

ifall att ni har något förslag till berättelsen kommentera gärna<3

kolla in @fluffyfoscarfooer @rosie_fox och @sockan ! (tror det va rätt användare)

Its not always glitter and glamourWhere stories live. Discover now