22- Mahşer Midillisi ❝Final❞

1.1K 163 506
                                    


Medyayı açarsanız daha gözel ağlarsınız benden demesi <333

Ne çabuk final oldu ya
Tabi ybyby'yı iki yılda bitirince amk bu çabuk oldu gibi geldi

Kafamı sikeyim cidden de.
Neuse.

Önceki iki bölümü okumayı ve bol bol yorum yapıp bir tanecik oy atmayı unutmayın lütfe ^3^ aynısı bu bölüm içinde geçerlidir

Son bölüm zaten kıızz dök işte bütün içindekileri

Bu bölüm düz yazı
E bir zahmet abla

Daha cenaze törenimiz var :)
Tamam bir şey demiyorum ya 😔

Gidiyorum ben hıh.
Seviyorum sizi de çok.
Öpüyorum da ayrıca.
Babay 😔🥺😘🥰

~

🕯M A N İ F E S T🕯

~Bu bölüme yorum ve oy atan herkesin dilekleri gerçek oldu.~




『🍌🍌』





Bir tabut, derince kazılmış toprak,
yedi ölü ruh...

Ve tabutun içinde yatan, genç bir beden, Hwang Hyunjin.

Ne zamandan beri bir şeyleri ağlayarak çözmeye çalışıyorduk? Seri katil değil miydik biz? Öldürmemiz, kesip doğramamız, belki de zehirlememiz gerekmiyor muydu?

Öyleyse neden bu yedi adam, sadece ağlamakla yetiniyordu bugün...?

Hyunjin, ölmüştü. Sevgilim... Geçte olsa kavuştuğum biricik aşkım...

Neden bu kadar çabuk gittin ellerim arasından? Ben mi iyi bakamadım sana? Koruyamadık mı seni? Koskoca yedi adam. Yedi, seri katil. Sahip çıkamadık mı sana?!

Kafamda, onlarca binlerce değil, milyonlarca soru var. Çözülemeyecek ve çözülmesini istemediğim sorular.

Gel demek istiyorum ona. Çık şu aptal tabuttan. Gel yanıma, sarıl bana. Gitmedim de, ölmedim de!

Söz vermiştin hani bana? Ölürsen, öldürürüm seni demiştim. Şimdi, sadece göz yaşlarım var senden bana kalan...

Hani sen hiç sözünden dönmezdin?!

Geri gel Hyunjin... Sana ihtiyacımız var. Sana ihtiyacım var...

Koluma bir el sarılıyor, daldığım düşüncelerden tutup çekmek ister gibi beni.

Abimin eli bu. Soğukluğunu kıyafetlerimin üzerinden bile hissediyorum. Hava soğuk. Yağmur çiseliyor.

Güzel bir günde bile yapamadık cenazeni be Hyunjin. Bu kadar mı sevmiyor evren seni? Olsun. Ben seviyorum. Benim sevgim yeter ikimize.

"Jeongin... Hadi, sen de Felix ve Jisung'la eve gir. Biz de tabutu gömüp geleceğiz." Gözleri doluyor. Konuşmakta zorlanıyor çok belli.

En çokta o şaşırdı, onun ölmesine. Hepimiz kabullendiğinde bile inatla reddetti. Biliyorum... O da çok seviyor Hyunjini. En yakını sonuçta...

kod adı: acılı ramen ★ hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin