15

2.9K 286 513
                                    

Yorum yapmayı unutmayın lütfen ⛹🏽

...

"siktir ya"

Yukarıda kalan mermeri her zamanki gibi tutup kollarımla kendimi yukarı kaldırdığımda bileğimi kesen mermer ile sessizce fısıldadığımda panik ile hızlıca kendimi balkonun içine doğru ittim. Seungmin ile düşünüp koyduğumuz yastıklar ile bu ani hareketimin sonucunda bir ses çıkmamıştı.

Daha dikkatli davranmalıydım çünkü Seungmin'in sözde annesi eşine gece duvarlarda sesler duyduğunu söylemişti, bu yüzden bir iki gün uğrayamamıştım Seungmin'in yanına. Benim için oldukça uzun bir süreydi. Yine de herhangi bir önlem almamaları benim için oldukça iyi olmuştu

Ben ve gece sporum için

Yattığım yerde soluklanırken duvara dokunmadan mermerden kendimi yukarı çekmede ne kadar iyi olduğumu düşünüyordum. Beden dersinde çektiğim barfikslerin işime yaraması harika hissettirmişti bir iki saniye.

Derin soluklarımın arasında gözlerimi yattığım yerden tavana dikerken az sonra kadrajıma bir kafa girdi. Seungmin'i görmemle kocaman gülümserken o ise bana dümdüz hatta sinirli bile denilebilecek yürden bakıyordu.

Ne olduğunu anlamadan sağ kolumdan tutup beni kaldırdığında onun nasıl böyle güçlü olduğunu sorguluyordum kafamın içinde. Hızlı ve sessiz bir şekilde içeriye girdiğimizde yeni sorguluyordum ne olduğunu.

Bir şey mi yapmıştım?

Aklıma gelen ile anında gözlerim korkuyla kocaman açılırken Seungmin beni yatağa oturtmuş, arkasını dönmüştü bile.

Öğrenmiş olamazdı değil mi? Öğrenseydi yüzü daha öfkeli olurdu. Nasıl olacağını düşünmem ile kalbim acıyla kasıldığında sol elim benden habersiz bacağıma gitmiş, tenime tırnaklarımı batırmıştım.

Kötü düşünmemliydim, belki de sadece habersiz geldiğim için öfkeliydi. O an sadece birkaç ihtimalin peşinde koştum.

Seungmin bana döndüğünde elinde gördüğüm krem ve küçük notaların bulunduğu yara bandını gördüm

O an aklıma dank etti kolumdaki birkaç çiziğin varlığı. Bacağımdaki elim yavaşça gevşerken derin nefesler almaktan kendimi alıkoyamıyordum.

Seungmin birkaç saniye yüzümde ve bedenimde gezdirdi gözlerini yavaş yavaş. Ardından sol bileğimi oldukça nazik bir şekilde tuttu ve kremi sürdü yavaşça. Aramızdaki sessizlik sürmeye devam ederken, bileğimde gezinen parmakları ile bedenimin hızlı bir şekilde gevşemeye başlamasını. Neye bağlamam gerekiyordu bilmiyorum ama bu neyse kesinlikle yanlıştı.

"Sana gelmemeni söylemiştim..."

Sessizce fısıldayışı ve bileğimde gezinen parmakları ile sarhoş gibi hissederken, aşırı tatlı gözüktüğünğ reddedemedim. Yüzümde oluşan gülümseme nasıldı bilmiyorum ama Seungmin'in kafama hafif bir şekilde vurması ile gözlerimi kırpıştırdım

"Sarhoş musun Minho? Neye gülümsüyorsun ya"

Yine konuşamadım, ne diyeceğimi, asıl neden bugün buraya gelmekte bu kadar ısrarcı olduğumu unuttum bir an. Aramızdaki sessizlik ile tekrar fısıldamaya başladı.

"Duvarlara değmeden çıkacağını söylediğinde... Tanrım... Ciddi olacağını düşünmemiştim"

Birden geri çekilip, muhtemelen elini yıkamak için lavaboya ilerlediğinde üzerimdeki büyü bozulmuş gibi aklıma cebimdeki kutu gelmişti. Elim anında cebimi bulurken ne diyeceğimi düşünmeye çalıştım. Cebimdeki kutuyu sol tarafıma, bacağımın hemen kenarına koyup, gözükmemesini sağladım

stupid and bully || 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin