slm millet şuan 42 kişiyiz ama inşallah çoğalacağımıza eminim.@mervemhtp adlı arkadaşımın ısrarlarıyla yazdım seni seviyorum arkadaşım
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«««»«»«
Bulut
Canım sıkılıyordu uykucu kardeşim neredeyse öğle olmasına rağmen hala uyuyordu onsuz dışarıda yine canım sıkılacağı için dışarıda çıkmıyordum.Bende odama gittim.Yapacak bir şey bulamayınca camdan dışarıyı seyretmeye başladım karşı binada bir ev gözüme takıldı küçük bir kız öylece gókyüzüne bakıyor ve yanında ablası olduğunu düşündùyüm kitap okuyan kıza gökyüzünù gösterip bir şeyler söylüyordu. Kitap okuyan kızı incelemeye başladım siyah kısa saçlarına takılmış mavi bir bandaj siyah pijamalar ve tahminimce oturduğu hatta yayıldığı pufta öne doğru uzattığı ayaklarında siyah pofuduk terlikleri vardı.Yüzünü kitaptan çekmediği için göremiyordum ben onu izlerken yanında ki küçük kıza döndü bir şeyler söyledi.Aniden birazcıkta sinirle bana doğru baktı ve ayağı kalktı ben de sırıtmaya başladım kahverengi gözleri ve bembeyaz bir yüzü vardı.Bi 4-5 saniye bana baktı bende merhaba dercesine biraz da gıcıklık olsun diye hafifçe elimi kaldırıp salladım yüzümden piç sırıtışım da eksilmiyordu. Bir anda beklemediğim bir şey yaptı orta parmağını gösterdi ve içeri girdi donup kaldım cidden böyle bir şey beklemiyordum biraz o tarafa baktım ve bir süre sonra bende içeri girdim uykucu kardeşimin uyanma vakti geldii...
«»«»«»«»«»«»«»«»«««»«»«»«»«»
Dünya
Sinirle ayağı kalktım yaklaşık 4-5 saniye yüzüne baktım kahve rengi gözleri yukarı kalkmış saçları beyaz bir yüzü vardı ve yüzünden eksik etmediği piç smile'ı .Sırıtıp el salladığında daha da sinirlendim ve orta parmağımı gösterip içeri girdim.Sinir şey Toprak da yanıma geldi alıştı zaten yavrucak benim bu davranışlarıma. Ben odama doğru yürürken arkamdan Toprağım sesini duymamla durdum.
"abla dışarı çıkalım mı?"
"olur giy kıyafetlerini çıkalım "
"ne giyiniyim?"
"abiyeni !"
"of abla ya sana da bir şey sorulmuyor ! "
" kızım giy işte pantolon tişört san ki benim dediklerimi yapıyoda ! "
" doğru tamam ikna oldum giyinip geliyorum." Toprağı kendi giyinme odasına yolladıktan sonra kendi giyinme odama gittim. düz desensiz siyah bir tişört giydim üzerine bahçivan tulumumu giydim nerde bnm siyah sporlarım hah buldum geçirdim onlarıda ayağıma kısa siyah saçlarımada siyah bir bandana taktım. Bilekliklerimi unutmiyim hah zor da olsa biraz cebelleşsekte zafer benim taktım onları da. Makyaj yapmam ben one lan suratıma ağırlık konulmuş gibi hissediyorum.Baktımm aynaya eksik gedik yok dur çantam yok ben çantasız çıkmam ara tara zor şer buldum siyah sırt çantamı.Sırtıma takarken cimcime bağırdı
" hadi yaaa ne halt yiyon orda abla yea de hayde lo !" aha bu kız cidden çok bozuldu bundan sonra buna wattyden kitap okumiyim bune lan şiveli konuşmaya başladı kız bunun ergenliğini düşünemiyorum ay düşman başına!!! Düşüncelerimi kafamdan atıp gittim yanına. Karşısına geçip onu süzmeye başladım oda beni süzüyodu. mmm beyaz tişört pembe şort tulum omuzlarına gelen siyah saçlara pembe cap pembe spor ayakkabılar bileklikler okay güzel beğendim aynı anda "harika gòrünüyorsun " dedikten sonra güldük.
" tamam yeter sus! şimdi kontrol
anahtar? "dedim soru sorarcasına
anında da cevap geldi
"getir çantanı koyiyim abla" önceden doldurduğum çantamı verdim eline
" para ?"
"burdaa "
" telefonlar ?" evet 'lar 'çünkü Toprağa ulaşmak zor olabiliyo bazen ama telefonlara veya teknolojik aletlere ilgisi büyük benim gibi ama benim ki biraz hastalık derecesinde neyse sonra konuşuruz bunu.
" benimki cebimde senin kii de koyuyorum şimdi" dedi ve içerden getirdiği telefonumu cebime koydu.
" islak mendil ,kuru mendil ,kimlikler? "
"burda burda burda"
" veeee kredi kartı ".
" ay içim şişti oda burda veee bitti hadi çıkalım" iy herşey burda çıkalım bari indik aşağı siteden çıktın ve yürüdük bir süre sonra bir parkta durduk Toprak oynamaya gitti bende bir banka oturdum.Kulaklıklarımı taktım ve gözlerimi kapadım.Yaklaşık yarım saat geçti heralde kalktım ve Toprağı almaya gitti yeter yani.Oyun alanına gitti.
"Topraak nerdeysen gel hadi gidiyoruz" kimse ses vermedi. Nerde bu ?
"Topraaaak !!" yok kahretmesin yok Allahım kafayı yiyecem o yana baktım yok bu yana baktım yok. Gòt kadar parkta nereye gitti bu kız ? Kaydıraklara bakmak geldi aklıma pek umutlu olmasamda merdivenleri çıktım ve kaydırağın içine kafamı uzattım. Buldum seni küçük cadı da bu yanında ki kim ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAMDA Kİ KIZ#wattys2015
Humorsürekli odasının camında görülen bir kız ,yakışıklı bir oğlan , küçük kardeşler ,arkadaşlar,dostlar,düşmanlar ve dahası...