مبحبِش التعريفات في البداية لكن في الحالات اللي زي دي مش بهتم اذ كان كرنج او لأ، لأن فيه خزعبلات محتاجة تتفهم لأنها مجرد رواية فاني عايزاكم تستمتعوا بيها♡.
آية تَبـلُغ خَمسـه عشَـر عـام فـي الصَـف الثـالِـت الإعـدادي.
كايدو أخ آية التـوأم.
تالا، چودي،سَلمى أصـدِقـاء آية المُقرَبيـن.
آرثر سوري الجنسية لكنه قد عاش في مِصر
تالا سعودية وقد اتت الى مِصر منذ مدة قريبة "بالنسبة للرواية بالطبع"
شَهد كانَت صديقتهم الإلكترونية وقد صادفت انها تسكُن بالقرب منهم
آندرو، حسَن، آرثر،آويس أصـدِقـاء كايدو
أنمـاط الشخصيـات "داخِـل الـروايـه"
نمَـط آية Infj
نمَـط كايدو Enfp
نمَـط چودي Infp
نمَـط شهد Entp
نمَـط سَلمى Isfj
نمَـط تالا Enfj
نمَـط حسَن Entp
نمَـط آندرو Istp
نمَـط آرثر Infp
نمَـط آويس Entjنتـمَنـى أن تُحِبـوا جَميـع الشَخصيـات كَمـا أفعَـل أنـا ♡.
_
٨٨٨عايزه أوضح حاجه قبل م ابدأ الروايه واقول شويه كلام
مبدئيا فيه شخصيات تانية ممكن اضيفها، ويمكن تكون شخصيات اساسية عادي جدًا.
اعمار، شخصيات، موقع
الشخصيات هنا لا يمت الواقع ب صله
اي انكم متاخدوش الشخصيات فالحقيقه، الرواية شخصياتها هم أصدقائي وفيه تغيير في شخصياتهم هنا وكذلك أنماطمهمهل جين البطل؟ لا بس انا معرفتش اعمل غلاف فيه الابطال وجين هيكون شخصيه ثانويه.
كمان احب اقول اني بحب كل الشخصيات وحبيت فكرتي حتى لو انت محبتهاش بس انا بحس بالأمان والسعاده ونا بكتب الروايه دي.
واحب اقولها كمان مرة الشخصيات هنا مش زي الحقيقة ابدًا.
تَعديل!!!!
الرواية قيد التعديل، لو انت قارىء قديم هتعرف اني سحبت عليها ونسيتها ولما شوفت البارتات تاني اتفشلت منها، اول كام بارت هتلاقوهم كرنج شوية لأني كسلت اعدل عليهم، وحتى الشخصيات اتغيرت.
YOU ARE READING
Community Devise Team
Fantasyفَريـق يبحَـث عَـن الدَعـم فحَسـب، لَكِـن فـي هَـذا المُجتمَـع؟. بالمصري.