Laaannn

197 20 3
                                    

Ada dan
- Laann laaannn!!
- Hahaaa..
..
- Sabah sabah sıcak suyla uyanan ilk insanım göttt.. Yaktım çıranı Ardaaaa!!!
Kedinin ensesinden tutar gibi Arda nın ensesinden tutup sıkmaya başladım. Kendisinin oradan TİKİSİ (biliom ben bilererk öyle yazdım) vardır da...
- Bi daha yapcan mı lan!!
Daha da sıktımmm.
- Haaaa. Büyüksün  hahaahaaaha aplaaaa!!!
- Öyleyimdirr..
- Söyle yapcan mı?
Ensesini bırakıp tek kaşımı kaldırarak Arda ya baktım.

- Bi daha kesinlikle OLACAK!!
diyip kaçtı mal..
- NÖRONSUZZ... MAL... 32 KROMOZOMLU..
diye baırdım ..

.....
Arda yı patakladıktan sonra duş alıp aşağı indim. Çok sinirliyimmm. Çokkkkk. Kafamdan aşağı bir sürahi sıcak suyla uyandım be!!
.......
Elimle Arda yi işaret ederek --Kankalar valla bu çocuk böle değildi  la bişi oldu buna. Dedim.
- La bebişkom Walla doru Dion ha. dedi gülerek Duru.
- Ve ve sizde haklısız he hadi inin geldik. dedi Arda.
Onun arabayla geldik bu gün okula.
.....He la ya ders tarih hocayı deli etme dersi ehehee .
.....
Bizim tayfa hazırlıklara başladık.
- Ne yapsak la acabaaa? didim ben.
- Valla bebeğim bilmiomm dedi Mertaşkım... Cnm knkmmm.
Bulduuuummmmm!!
- Kankalar valla bilaa buldum. Şimdi biz sınav olcaz ya.
- Eeee
- Susun laa...
- Taam.
- Hah işte ne de olsa tabletten aktaracak soruları. E bizzz napyozz hocanın tabletindeki komik fotoları aliozz ve sınav yerine sadece bizim sınıf değil okuldaki bütün herkese atioz. EE tabi bu Hacker konusunu sevgi değer Ardaaşkım sana veriyoruz 5 dk. Varr. dedim.
Komutana selam verirmiş gibi elini alnına götürerek
- Emredersiniz Sayın Ada hanım. dedi.
Şebek yaa..
....
Bütün sınıfa duyurduktan sonra hoca nın gelmesini bekledim 1 dk. Sora içeri girdi hoca.
- Çıkarın tabletleri sınavsınız ' canımcımlar ' (!) dedi kokor karı.
E napak çıkardık ayıp olmasın. ..
......
- Ayyyy bunlar da ne böyle? Kim yaptı çabuk söyleyinn.
O sırada nöbetçi öğrenci içeri girdi.
- Hocam Müdür Bey sizi odasına çağırdı.
- Tamam geliyorum. diyip dışarı çıktı. Biz de bizim tayfa olarak hocanın arkasından baktık. Yoldan geçtikçe kolidorda olan kişiler bir telefona bir kokora bakıp yerle ilişkiye girdiler .
....
3 dk. geçtikten sonra nöbetçi öğrenci bu seferde bizim tayfayı çağırdı.
- Buyrun hocam.
- Yine ne haltlar karıştırdınız siz?
Hocayı en deli edenimiz Doruk
- Hocamm canım hocam biz zeki çocuklar olarak niye  "Kokor" Ay pardon niye "canım hocamıza'" böyle bir şey yapalım ki? Dimi? dedi gülerek Doruk.
- Lan sus lan her gün her gün ne böyle odamı sizin üzerinize tapulayalım? Hı? dedi hoca.
- Ya aslında olur hocam ne iyi işte nikahıma geçirmeyi düşünüyorum sizin odayı. ...
Doruk Kahkalara boğulurken biz bıyık altından gülüyoduk. ( Tabii kide bıyığım var 1. sınıfa yazdıracağım. asdffhj)
- Lan çıkın gidin lan bir daha olmasın sakın!!
- Peki hocam tekrar geleceğiz! diyip kaçtık.
.............
Eve acayip yorgun geldik. Zaten dün alış-veriş yapmıştık. Biz kızlar olarak Bavullarımızı yerleştirip biraz yukarı çıkıp uzandık. Arda ve Mete dışarı çıktılar. Doruk zaten çapkın yeni sewgili yapmış 1 gün tufabilirse elinde ona da şükür de neyse.
.....
Kızlarla salona inip konuşmaya başlamıştık ki Whatsapp grubundan hepimize aynı anda mesaj geldi. Açıp baktığımızda Arda ve Mete malları Arda Mete bin sırtında bir fotoğraf göndermişlerdi.
AŞKIMCIMLAR GRUBUMUZ
Mete
- Nasıl ama?
Ada
- La tövbesteyşın gay mısız Aşkımcımlar?
Arda
- Hem aşkımcım hem gay mal mısın kanka? Öylesine çekildik. İçin fesat mal için!!!
Duru
- E kız napsın. Üst üste çıkınca erkekler. Düşünüyoz yani.
Doruk
- La ben sewgilimle iyi bir muhabbet içersindeyim,bay.
Mira
- Nerdesiniz siz bakayım?
Mert
- "Anecim"(!) walla  dışardayız kızma!
Arda
-Annicim girçiktinde dişirdiyiz himin gilcizz
Ada
- Tamam dalga geçmeyin erken gelin eve anahtar yanınızdaysa biz yatarsak haberiniz olsun eğer anahtar yoksa dışarda ki çiçeğin içinde,bay.
Arda
- Bay.
......
Bayağı konuştuktan sonra hepimiz odalarımıza dağıldık yarın kampa gidiyoz...
.....
Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı.
Multide Arda ve Mete nin gönderdiği fotoğraf....
LÜTFEN VOTEEE..

BAYY AŞKIMCIMLAR.


EĞLENCE BİZİM İŞİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin