Sabah gözüme vuran güneş ışığıyla gözlerimi araladım sonra saatime baktım ve geç kaldığımı anladım yatağımdan zıplayarak kalktım.
Lia: SİKTİR SİKTİR SİKTİRRRRR GEÇ KALDIM.
Yataktan kalkıp üstüme kazağımı ve kargo pantolonumu giyip aşağı kata mutfağa inddim Aşağı indiğimde Steve i gördüm herzamanki gibi sabaha kadar partilemişti ve eve yeni gelmişti
Steve: Günaydın güzellik
Lia: Günaydın günaydın şu dolaptan mısır gevreğini verir misin?Steve: Al bakalım
Mısır gevreğini yiyip evden çıktım kulaklıklarım taktım ve müzik dinleyerek okula doğru yürümeye başladım okul evimize yakındı o yüzden yürüyerek gidiyordum sonunda okula vardım. Kapıdan girer girmez Dustin i gördüm.
Dustin: Günaydınnnnn
Lia: Sence günaymış gibi mi duruyor Dusti
Dustin: Tamam tamam hadi zil çalacak simdi teneffüste gel yanıma ha
Lia: Tamam hadi iyi dersler
Koşarak sınıfa gittim ve sınıfa girdim tabiki sınıfın en arkadaki sırasına geçtim ön sıralarda olmayı sevmiyorum 5 dakika sonra hoca geldi ders başladıktan 20 dakika sonra sınıfa koşarak bir çocuk girdi şuana kadar hoca kendimi tanıtmamı istememiştim huzurluyum.
Mrs.Ronal: Eddie Munson evet yine ve yine geç kaldın evett şimdi herkes burada olduğuna göre yeni gelen arkadaşımız kendini tanıtsın evet Lia Alien gel bakalım tahtaya.
Lia iç ses: Şom ağzıma sıçayım neyse Lia kaybedecek bişeyin yok.
Tahtaya çıktım ve Eddie Munson denen çocuk sırasına oturdu ve bende tahtaya çıktım.
Lia: Merhaba ben Lia Alien 18 yaşındayım ve Hawkins e yeni taşındım bu kadar yeter.
Mrs. Ronald: Teşekkürler tatlım otur bakalım yerine.
Yerime geçtim ve o sırada Eddie Munson'nun gözleri üzerimdeydi çokta umrumda değildi 10 dakika sonra zil çaldı sınıftan çıkmaya niyetim yoktu oturup müzik dinlemek istiyordum.
Eddie: Oturabilir miyim acba
Lia: Okul benim değil otur
Eddie: Adımı duymuşsundur ama olsun ben Eddie Munson
Lia: Lia Alien
Eddie: Ne dinliyorsun
Lia: Hayloft 2 Mother Mother
Eddie: Uuuuuu severim güzel şarkı
Lia: Bir tane kulaklığımı ister misin?
Eddie: Sorun olmazsa tabiki
Eddie'ye kulaklığımın birini verdim ve birlikte müzik dinlemeye başladık arada ritim tutuyordu bende istemsizce güldüm çok tatlı biriydi sonradan fark ettim üstündeki t-shirt Dustin'ninkiyle aynıydı çok sorgulamadım ama merak etmiştim.
Evetttttt bu bölümün sonu umarım beğenmişsinizdir hepinizi öpüyorum iyi okumalarr <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson
ChickLitEvet en baştan şunu söyleyeyim hikayeyi sıkıldığım için yazıyorum ve CİDDİ YAZMIYORUM