~The Club~

9 3 1
                                    

Oturmuş Eddie ile müzik dinlerken kapıdan Dustin'in bize baktığınızda gördüm ben fark etmeden Eddie omzumda uyuya kalmıştı Dustin'in bana salakça güldüğünü fark ettim ve ona ölümcül bakışımı attım bu bakıştan çok korkuyordu Eddie'yi yavaşça uyandırdım o sırada ders zili çaldı.

Eddie: Özür dilerim

Lia: Sorun değil merak etme

*ya çok üşendim işte okul çıkışı*

Eddie: LİAAA

Lia:Eddie kulağım çıktı efendim

Eddie: Seni eve bırakmamı ister misin

Lia: Eee şey Steve birazdan beni almaya gelicek başka zaman olur mu?

Eddie: Tabiki sorun değill

O sırada Steve geldi ve ben Eddie'yle vedalaşıp arabaya bindim

Steve: Lia? Sen ve ucube Eddie mi şaka yapıyor olmalısın

Lia: İlk öncelikle lütfen arkadaşıma ucube deme ve ikinci olarak hayır şaka yapmıyorum.

Steve: Sakin ol küçük hanım tamam bişey demedim.

Eve geldiğimizde hemen odama çekildim Steve sabah 6 da eve geldiği için hemen uyudu bende oturup Harry Potter izlemeye başladım saat 8 gibi karnım acıkmıştı ve aşağıya indim buzluktaki donmuş pizzayı alıp fırına koydum 30 saat sonra pizzayı fırından çıkardığımda arkamda duran Steve'i görüp irkildim.

Lia: STEVE ÖDÜM KOPTU

Steve: Ya tamam sakin yeni uyandım kulağımın dibinde bağırmasana. Bende açım birlikte yiyelimmi.

Lia: Zaten ben bitiremem.

Pizzayı yedikten sonra masayı toplama işini Steve'e bıraktım ve odama çekildim ve izlemeye devam ettim saat 12 gibi yatağıma girip telefonumda takılırken Steve'in aşağıdan bana bağırışını duydum.

Steve: LİA BEN ÇIKTIM.

Lia: GÖRÜŞÜRÜZ.

Steve her akşam bir partiye giderdi o yüzden artık o kadar normal olmuştu ki şaşırmıyorum yarım saat sonra uykuya daldım. Sabah alarmımla birlikte gözlerimi araladım ve yatağımda doğruldum bugün farklı bişeyler giymek istiyordum crop topumu ve bir kargo pantolon giyindim güzel olmuştum aşağı indiğimde yine Steve oradaydı tabiki uyuyordu.

Lia: STEVEEEEEEEE!!!

Steve: Ananı avradını Lia Allah belanı.

Lia: Banane kalk lan okula götürcen beni.

Steve: Tamam be

Steve beni okula bıraktı kapıda Eddie yi gördüm gidip sarıldım.

Lia: Günaydınnnn

Eddie: Günaydın güzellik

Utanmıştım ama belli etmiyordum yani ben öyle sanıyordum.

Eddie: Noldu Bi kızardın gibii.

Lia: Yok ya hadi sınıfa.

*Ya okulu hiç uzatmıcam işte okul çıkışı*

Eddie: Dışarıya çıksak mı avmye falan gitsek?

Lia: Steve uyuyordur zaten olurr.

Evetttt 2. Bölüm sonu umarım bu bölümüde beğenmişsinizdirr <3






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eddie MunsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin