1. "Kai se käy"

65 2 0
                                    




Aleksin nk.

Istuin ystävieni kanssa studiolla. Tommi ja Olli puhuivat jostain, Joonas ja Niko olivat kielet toistensa kurkuissa ja Joel katsoi heitä ja näytti  siltä että oksentaisi hetkenä minä hyvänsä. Itse oli puhelimellani ja selasin instagramia, tai siis tarkkaan Ollin kuvia mutta kuitenkin. Olen ollut ihastunut Olliin jo yli vuoden vaikka tiedän ettei hän voisi tykätä minusta takaisin.

"Aleksi" Kuulin Nikon huutavani korvani juuressa jolloin havahduin puhelimestani ja käänsin katseeni Nikoon. "Mitä" kysin hieman ärtyneesti. "Mikä sun puhelimes noin kiinnostavaa oli" Niko kysyi ja yritti sitten vilkuilla puhelintani kuitenkin siinä onnistumatta. "Ai Joonas katos, sä annoit Nikon kielen sille takas" Sanoin ja väläytin pienen tekohymyn perään, vaihtaaen samalla puheenaihetta. "Niin Niko mitä asiaa sul oli?" Kysin Nikolta, koska olisi parempi olla jotain tärkeää asiaa, koska hän keskeytti tärkeän tuijottelu tuokion. "Niin sitä vaan et tuutko Tommille ryyppää tänään ku on kuitenki perjantai." "Ööm... No emmä nyt oo nii varma, ei oikei ois fiilistä." Sanoin vaisusti. "Tulisit nyt." Olli sanoi ja väläytti koiranpentu ilmeen minulle. "Hei toi on epäreiluu, sun koiranpentu ilme on liian söpö etten voi sanoo sille ei" Sanoin ja naurahdin. Naamani oli varmaan punaisempi kuin tomaatti. "Eli tuut" (Huomaa tulemisläppä x3)Olli sanoi omahyväinen katsellaan. "No kai mä sit tuun" (Huomaa tulemisläppä) Sanoin ja tuhahidn hiljaa.  Jatkoin puhelimellani oloa. Meidän varmaan pitäisi tehdä musiikkia mutta ei se kai haittaa jos yhdet reenit menee ohi. Ei noista kuitenkaan olisi mitään apua enkä muutenkaan pysty keskittymään.

||Time skip||

Olimme Tommin luona ryyppäämässä. Joel oli jo juonut kiitettävästi ja varmaan sitäkin enemmän, tai siltä se vaikutti. Oletan että hänellä ei ole mitään hajua maailman menosta tällä hetkellä. Tommi ei ollut juonut mitään kokista vahvempaa, minä ja Olli olimme juoneet jo muutamat mutta käsitimme mitä ympärillä tapahtuu. Joonas ja Niko olivat jo kadonneet jonnekin, eikä äänistä päätellen ollut vaikeaa arvata missä he olivat tai mitä he tekivät.

Nikon nk.

"Ammggh", Joonas voihkaisi. Yritin olla mahdollisimman hiljaa jätkien takia, mutta kun on kyse Joonaksesta niin enhän minä voinut satunnaisille voihkauksille yhtään mitään. Totta kai jätkät tiesi että tällä harrastetaan juuri sitä kauneinta...

"Nggh Joonas mä tuun kohtah", varoitin jo etukäteen lähestyessäni huippua. Aloin vetelemään vetoja tuon miehuutta pitkin, jotta hän saavuttaisi huippunsa. Laukesin oikein syvälle tämän perseeseen. Eihän se mukavalta tunnu mutta eipä nyt sattunut kortsuja olemaan mukana. Tuo laukesi pian kädelleni sekä vatsalleen. "AMMMMGH...", Joonas lähes huusi. Eipä tainnut jäädä pojille epäselväksi että mitä juuri tapahtui. Työnnyin häänestä ulos ja nuolin nesteet hänen vatsalta sekä kädeltäni, jonka jälkeen menin hänen viereensä makaamaan. Vedin hänet itseeni kiinni ja yritin nukahtaa.

Ollin nk.

"Ne tais vihdoin lopettaa, ainaki hiljaisuudesta päätellen." Tommi sanoi ja naurahti perään. Joel oli jo aivan tajuttomassa humalassa. "Joel pitäiskö sun alkaa vähän vähentämään tota sun juomista?" kysyin. "Kuinka niin?" Joel sanoi sammaltaen. "Mietin vaan sun terveyttäs ku ei toi nyt hirveen tervettä oo" sanoin mutta Joel esitti ettei kuullut mitään. "Öö mä taidan lähtee kotiin." Aleksi sanoi. "Haluuks et nakkaan sut?" Tommi kysyi. "Joo vaikka" "ööm... Voisitsä viedä mut samalla?" kysyin Tommilta ja join juomani loppuun. "Joo. Joel tuuksä mukaan?" vastaukseksi saimme vain tuhinaa. Kyllä. Joel oli sammunut lattialle. "Okei no lähdetään" Tommi sanoi ja meni laittamaan kenkiä jalkaan.

Olimme ajaneet varmaan viitisen minuuttia ja aloimme lähestyä Aleksin kotia. "Öö Olli oisitsä voinu mennä Aleksille kun sun luo pitäis kiertää ja mä halusin jo nukkumaan?" "Joo jos se vaa käy alelle" Vastasin Tommille ja lauseen lopussa käänsin katseeni Aleksin suuntaan

Aleksin nk.

Voi vittu. "Joo. Kai se käy" Sanoin ja  astuin ulos autosta, koska olimme jo saavuttaneet kotini parkkipaikan. Olli astui perässäni ja sanoimme heipat Tommille ja aloimme kävelemään kohti asuntoani. Olin menossa portaisiin mutta tunsin vahvan käden omani ympärillä vetämässä minua hissiin. Olli painoi nappia jossa luki numero 5.

---------------------

Sanoja: 707

---------------------

Kertokaa ihmees mitä tykkäätte ja mitä haluisitte et täs tapahtuu ni saatan toteutella niitä<3

Two sides of love (Oleksi)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora