Здравейте аз съм Сана. На 16 години съм от Бусан. Родителите ми решиха да се преместим да живеем в Сеул. Честно аз въобще не исках. Питате се защо като там е толкова красиво? Ами защото ме е страх. Преди около месец ми писа момче на име Техюнг. В началото всичко беше добре. Докато не ми призна,че ме харесва. Не отвърнах със същото,защото не го харесвах. И тогава кошмарът започна.
Той бе истински дявол. Преследваше ме,заплашваше ме....и на края сподели,че бил демон. Не му повярвах докато не прати снимка. Запомних,че бе казал че е от Сеул.
Е както и да е стига толкова приказки. С нашите щяхме да пътуваме след 7 часа.
Тръгнах към стаята си и започнах да си оправям куфарите. Събрах си всичко както и някой не нужни неща. Ем това съм си аз. Отидох в банята взех си един душ и почнах да се оправям. Облякох това
С тези маратонки
И тръгнахме. Косата си бях вързала на конска опашка с два кичури от пред.
След близо 2 часа( или там колкото се пътува от Бусан до Сеул) бяхме в Сеул. Запътихме се към новото ни имение. М да родителите ми са богати както повечето тук. Без повече обяснения. Влязохме вътре и беше разкошно. ( в другата глава ще покажа как изглежда всичко+ как изглежда момичето) Влязох в стаята като първото нещо,което направих бе да се метна на леглото.
Ето я 1 глава както Ви обещах в 12:57 ч. Надявам се да Ви е харесала. А сега чао!❤️❤️🔥😘
Words-261
YOU ARE READING
Falling in love with a vampire🩸💊(Пише се!)
VampireКакво е чувството да се влюбиш във вампир...знае само 16 годишната Сана. Основните неща,които ще включва историята Секс 🔞 Пари💵 Власт👑 Започната-23.01.2023 Завършена-???