Г.т. jungkook
Събудих се преди Сана. Не станах веднага,защото бях зает да гледам красиво спящо личице на принцесата ми. Толкова се радвах,че най-накрая е моя и ничия друга. За първи път станах с усмивка. Тръгнах на долу към кухнята. Реших да направя закуска на момичето ми. Направих смес за палачинки и почнах да оформям малки палачинки. След като бяха готови реших да отида и да събудя Сана.Влязох тихичко и видях най-прекрясната гледка някога. Сана сгушена в една възглавничка на,която се бе разпръснала косата й. Боръкваше ме. Толкова сладка и невинна изглежда. Легнах до нея на леглото. Погалих главата й като отместих кичур от косата й. Осетих,че се разбужда. Целунах розовите й устни. Тя започна да отвръща.
По-добре спри,защото си още гола ако разбира се не искаш още един рунд де.- казах с мазна усмивка и я целунах отново,но за кратко.
Добре. Излизай да се облеча и изкъпя. -не може ли да седя тук?
Добре,но слез после да закусиш!-казах и излязох от стаята.
Г.т. Сана
След като се изкъпах реших да облеча това-А косата си оставих да се спуска свободно по раменете ми. Слязох по стълбите отивайки към кухнята. Врата беше леко претворена. Чух,че Кук говори по телефона. Спомена нещо като "Не знам Джин може би още не трябва да й казвам" Какво да ми казва? Какво криеш от мен Jungkook?
Г.т. Jungkook
Седях в кухнята и чаках Сана да слезе за да закусим. Телефона ми звънна и на екрана изписа Джин. Какво ли иска той сега?
📞Разговор📞
Какво искаш Джин?
Кога мислиш да кажеш на Сана?
Какво имам да й казвам?
Не се прови на ударен Кукстър! За това,че си вампир естествено.
Ами не знам. Боя се от това,че ще я уплаша и никога повече няма да ме погледне. А знаеш,че не мога без нея. Обичам я повече от всичко и не си и представям живота без нея.
Виж знам. Но не мислиш,че ще е по-добре да й кажеш. По-хубаво от теб да разбере от колкото да го чуе от някой друг. Или пък по лошо. Да го види със собствените си очи.
Ъгх. Мразя се. Джин ще я е страх от мен. Не искам най-милото ми да ми мрази и да не може да ме погледне.
YOU ARE READING
Falling in love with a vampire🩸💊(Пише се!)
VampireКакво е чувството да се влюбиш във вампир...знае само 16 годишната Сана. Основните неща,които ще включва историята Секс 🔞 Пари💵 Власт👑 Започната-23.01.2023 Завършена-???