8 глава

28 5 1
                                    

Г.т Сана
Не знаех това за Кук. Явно е имал трудно детство. Без да казвам нищо станах от мястото си и седнах в скута му като го прегърнах. В началото не отвърна на прегръдката,но после силно ме притисна към него. Осетих нещо влажно на тениската си. Кук беше заплакал. Ах Сана как може да си толкова тъпа? Защо човъркаш там където не ти е работа? Зарових пръстите си в косата му и притиснах главата си във врата му.

Куки,спокойно! Знаеш,че винаги ще бъда до теб. Моля те не плачи! Не мога да те гледам така.- казах и от дръпнах главата си като слях устните ни за кратко.
Той отвърна и между целувката проговори.

Добре,принцесо! Спирам.

Куки?

М?

Обичам те!

И аз теб мъник!

Кук се изправи като ме вдигна на предно конче. (Сещате се) Сложи ме на дивана и се настани върху мен.

Какво смяташ да правим сега?

Ами не знам. Може ли да се разходим някъде?

Разбира се сладур. Викни приятелките си и аз ще викна моите! Става ли?

Да,то първо да се облечем!

С Куки тръгнахме към стаята му. Сетих се,че тъкмо като не си бях вкъщи тук нямам дрехи.

Куки?

Кажи.

Може ли след като се облечеш да ме закараш в нас?

Защо?

Ами тук нямам дрехи.

Добре. Докато се обличам звъни на момичетата.

Добре.

И тръгнах към хола.

📞Разговорче📞

Ало,Джени!

Кажи Сана!

Ами звънни на Найон и Лиса  и им кажи,че ще излизаме.

Къде? С кой? Кога?

Ами не знам ще се разхождаме. С Кук и приятелите му. Сега.

Ох добре. Ще звънна на Лиса,а ти на Найон.

Хубаво. Къде ще се чакаме?

Пред (измислете си нещо вие аз не се сещам).

Добре. Чао Джени.

Чао.

Затворих й и усетих две ръце на талията си.

Кук мокър си.

И какво? Не ти ли харесва?

Не! Первезник! Отивай и се обличай. Не забравяй,че трябва да ходя и до нас.

Добре,виж каква си лоша сега.

Не ми се обяснявай! Хайде отивай.

Отивам,отивам!

След по малко от 5 минути Куки беше готов. Беше облечен с черна тениска,черен суичер и отгоре черна грейка, а от долу беше с черни дънки и бяло-черни маратонки на puma. Еми днес си беше студено навън. Без да казва нищо дойде към мен и хвана ръката ми като преплете пръстите ни. Излязохме от имението на Кук и тръгнахме към нас. След 15 минути стигнахме и побързах да се кача в стаята си.  Изкъпах се на бързо и облякох това

Също като Кук си сложих една грейка но в бял цвят

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Също като Кук си сложих една грейка но в бял цвят. Косата си сресах и вързах на не много висока опашка.

Тръгнах към колата на Кук. И след малко пристигнахме на мястото,което се разбрахме. Всички ни чакаха. Тръгнахме към един ресторант,а по пътя се смяхме разказвайки забавни случки.

𖠌♕4 часа по-късно♕𖠌

Целият ни ден мина в приказки и обикаляне на различни дестинации. Оказа се,че момчетата не са били толкова лоши. Даже напротив. Те са мили,сладки,грижовни и т.н.
Сега часът беше 18:17. Решихме да се позабавляваме още малко и към 20:00 ч. да отидем в един бар,който бил на бащата на Тае. 
































Здравейте! Искам да Ви се извиня,че не качвах толкова дълго. Просто не намирах свободно време,а и бях болна. Е надявам си тази глава ви е харесала. Тя е по-кратка от предишните но...😂 Е до скоро мочита обичам си вии!❤️❤️❤️🤷🏻‍♀️


Words-581

Falling in love with a vampire🩸💊(Пише се!)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz