Imagine Dragons dalok

8 0 0
                                    

Siyeon - Take it easy
Siyeon úgy tudja, hogy ő a pokolba kerül majd. A dal alábbi sora, és a hangulata miatt választottam ezt hozzá.
"They say heaven's just a lie, well, I'm not surprised."

Sooho - Warriors
Sooho nagyon szereti a történelmet. Másrészt azért ez a választásom, mert a Warriors egy olyan régi (vagy épp réginek tűnő) zene, mint ahogy Sooho beszél.
"We are the warriors that built this town."

Glower - It's time
Egy ideje nagyon magabiztos vagyok, és ez a szám is valamennyire ezt tükrözi. Nem mellesleg az egyik kedvenc zeném tőlük.
"I'm never changing who I am."

Tina - Summer
Ennek nagyon Tina vibeja van. Amint meghallom, mindig az jut eszembe, hogy ez ő.
"Show me all your color"

Ninu - Natural
Ez volt számomra a legegyértelműbb. A zene hangulata, szövege, sőt, a lyrics videója is Ninuhoz passzol.
"You gotta be so cold, to make it in this world."

J. Seph - #1
Mindkettőnk szerint ez a zene nagyon illik hozzá, adja azt a hangulatot, amit alkalmanként az ő energiájában érzek.
"I know what I'm meant to be."

Minari - Dream
Ez a zene azokat a ritka pillanatokat idézi fel bennem, amikor Minari nyugodt, és csendben tevékenykedik.
"I wanna dream."

Sunoo - Radioactive
Dinnye az egyik (ha nem) a legnagyobb InSomnia a csapatban, és egy sor miatt jutottam el odáig, hogy ezt neki adjam. Akik meghallgatták a dalt, a legtöbbje szereti.
"This is it, the apocalypse."

Jisung - Second Chances
Számomra nagyon adja a Jisung group chat vibeot. Nyugodt és halkabb. Nem utolsósorban, vannak olyan sorok, amikről Jisung jut eszembe. Ez is ilyen:
"I won't break you, I will never let you down."

Yanyeon - Enemy
Ennek Yanyeon behisztizős beütése van.
"Everybody wants to be my enemy."

Beni - Whatever it takes
Aki akar valamit, bármit megtesz érte, hogy elérje. Beni is ilyen.
"I do what it takes."

Bonus
Minari és Sunoo - Love of Mine
Minari és Sunoo a FROZEN-nél már egy párként vettek részt az aktivitásban, és augusztusban össze is házasodtak. Ez a zene egyből be is ugrott, mikor elkezdtem a tagokhoz zenét keresni.
"Love of mine, give me attention."

FROZEN OT11 - No time for toxic people
Ez a FROZEN történetét kicsit körülírja. A kezdeti nehézségektől kezdve, a toxikus tagokon át.
"I want to spend my life, with those who've done me right."

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jan 22, 2023 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

FR0ZEN másképpOù les histoires vivent. Découvrez maintenant