~ İstenmeyen Kararlar ~

10 2 0
                                    

"Beni oraya gönderemezsin baba daha güçlerim ortaya bile çıkmadı".Babam ne olursa olsun beni yine dinlemiyordu "Gideceksin Eftal! ". Annem ise bu sefer babamın tarafındaydı "Eftal bu sefer baban haklı orası senin güçlerin için iyi olabilir, gitmelisin" Abim ise " Gitmesine gerek yok Eftal'in güçleri biraz geç ortaya çıkacak olabilir. Bu gayet normal bir şey. Doktora gösteririz gerekirse" bana destek çıkmak için elinden geleni yapıyordu. Abim bana çok bağlıydı. Bana bir şey olacak diye ödü kopuyordu. Aslında sadece abimde değil ablamda öyle bu yüzden ablamda bana destek çıktı. "Baba gitmesine gerek yok küçükken-". Babam "Melina!". Bir dakika babam niye ablamı durdurmuştu? "Abla cümlene devam eder misin? ". "Devam etmeyecek değil mi Melina?". "Evet anneciğim devam etmeyeceğim okula geç kalıyorum". "Görüşürüz kızım". "Bay bay anneciğim". Ablam okula gideceği için babam beni de Mysterious Akademi'ye kayıt yaptırmak için ablamı bıraktıktan sonra götürmeyi teklif etti ama ben şu an hazır olmadığımı söyledim. İstemediğimi söylesemde dinlemeyeceği için hazır olmadığımı söylemek zorunda kalmıştım.

(...)

Okula gitmemiştim ki zaten babam gitmeme gerek olmadığını zaten yakında okuldan ayrılacağım için derslerin önemli noktalarını  Mysterious Akademi'de öğreneceğimi söylüyordu. Tabi ben okula gitmediğime pişman olmuştum tüm gün  Mysterious Akademi'nin ayrıcalıklarını, benim güçlerimi nasıl ortaya çıkarabileceklerini, bana nasıl katkısı olacağını falan anlattı babam. Allah'tan Eflal'de okula gitmemişti yoksa gerçekten evden kaçmayı düşünecek hatta gerçekleştircektim. Eflal benim kardeşim gibidir annelerimiz çok yakın arkadaşlar ve bizi beraber büyütmüşler isimlerimiz de beraber koydukları için benziyormuş. "Eftal! Dışarı çıkıyoruz biz annenle istediğin bir şey var mı?". "Orman meyveli bowl alır mısınız baba?". "Alırız kapıyı kimseye-". "Açmam baba Powertopya'da yaşıyoruz". Bu fırsat ile Eflal'i aradım hemen.

📞 Eflal aranıyor...

Eflal: Efendim
Eftal Gece: ¿Qué estás haciendo?
Eflal: Eftal daha yeni İspanyolca ödevimi bitirdim ve şu an İspanyolca duymak isteyeceğim son dil
Eftal Gece: Peki o zaman napıyorsun?
Eflal: İyi sen?
Eftal Gece: İyi değilim ya babam beni Mysterious Akademi'ye gönderecekmiş ben ne kadar istemesemde ve karşı çıksamda son söz hep onda oluyor.
Eflal: Ablan ile abin sana destek çıkmadı mı? Sana çok bağlılar.
Eftal Gece: Zaten ikiside destek çıktılar-. Bir dakika! Eflal çabuk beni çok dikkatli dinle
Eflal: Noldu Eftal ?
Eftal Gece: Ablam bu sabah bana destek çıkarken benim küçüklüğümden bahsedecekti ki babam sözünü kesti ve devam etmemesini söyledi
Eflal: Yani sen küçükken olan bir şeyi senden gizliyorlar mı diyorsun?
Eftal Gece: Aynen öyle diyorum
Eflal: Ama Eftal hatırlardın değil mi?
Eftal Gece: Sorun da bu ya ben hiçbir şey hatırlamıyorum
Eflal: (Anahtar sesi) Eftal ben seni sonra arayacağım annemler geldi sen de bu olayı biraz düşün belki hatırlarsın
Eftal Gece: Tamam bişey olursa veya hatırlarsam ararım veya yazarım
Eflal: Tamam bekliyorum görüşürüz

Eflal ile konuşmak iyi gelmişti ancak babamın ablamın sözünü neden kestiğini, neden devam etmesine izin vermediğini hâlâ anlamıyorum. Acaba anneme sorsam cevap verir mi?
(Kapı açılma sesi)
"Annecim biz geldik istediğin bowlu da aldık. Akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdik olur mu?".

"Olur anne nereye gidiyoruz?"

"Powertopya'nın en ünlü restoranına gideceğiz uygun mu?"

Oraya bayılırdım canımızın istediği her şey vardı kısacası mükkemmel bir yerdi."Evet anneciğim uygun"

Abim "Anne nereye gidiyoruz?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Mysterious Akademi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin