pov morry
Po tom co zemřela moje milovaná sestřička tak jsem bowteamu musel nosit jídlo k němu do pokoje. Snášel to hůř jak já. No celou dobu co ještě žila tak... BUM!!
POV BOWTEA
trošku ale jen možná trošku jsem se opil a spadl jsem ze schodů nic se mi na štěstí nestalo. Po pár sekundách co jsem stále ležel na zemi přiběhl morry.
m: jebe ti ty jsi chlastal že?
B: no možná trochu
M: achjo mno nic jdi si lehnout.
B: ale...
M: ŽÁDNÝ ALE BĚŽ SI LEHNOUT! dobrou " odešel back do studia"
POV BOWTEA
chtěl jsem mu něco říct ale očividně o to nestojí. Můj problém byl to že už jsem tu nechtěl být jenže po tom mi do života přišla Betthany a měl jsem zase sílu žít ale momentálně ne. Rozhodl jsem se tedy spáchat sebevraždu, opil jsem se a byl úplně na mol. Po tom jsem si vzal drogy co jsem měl schovaný v šuplíku a zdrogoval se vzal si lano (takový to na oběšení nevím jak se to jmenuje p.a) a šel jsem ven. ještě před tím jsem si doma vzal stoličku. Našel jsem strom na kterým by to šlo a vybral jsem si ho z důvodu že jsem tam často bral Bett. Postavil jsem stoličku na zem a lano přivázal ke stromu dal jsem si ho na krk a podkopl si stoličku a jen umíral.
POV MORRY
Slyšel jsem dveře a tak jsem si myslel že botman si šel lehnout. Tak jsem si šel také lehnout.
v asi 3 ráno mi nekdo volal ani jsem se na to nepodíval a zvedl to a ozvalo se
policie: dobrý den je u telefonu pan Moravec
M: ano je dobrý den kdo volá?
policie: o jistě jsem z policie a volám protože jsme našli údajně vašeho nejlepšího kamaráda Patrika Kliku oběšeného. Je váš nejlepší přítel?
M: a-ano je a jak jste to poznal??
policie: u sebe dopis s nadpisem pro mého nejlepšího kamaráda Jana Moravce.
morrymu upadl mobil a začal brečet měl vyloženě záchvat breku a následně omdlel
TOTO JE SVÝM SPŮSOBEM POSLEDNÍ KAPITOLKA JEŠTĚ NAPÍŠU EPILOG A TO BUDE KONEC TAK PAPAPA.
ČTEŠ
průser vede ke Smrti /DOKONČENO/
RomanceMorry bowtea a Betty a tajná nejlepší kamarádka Cloe(klouví)