Okulu son zamanlarına gelidiğimizde okul bitiyor diye hep heycanlaırdık,şimdi hiçkimse ekisi gibi artık istemiyor.Çünkü herkes kendi anne babalarından, bazılarının ise üvey anne babalarıdan şidetten daha ötesini görüyolar,aslında benim şiddetten yana psikolojim bozuldu.
Bu sene herkes dilek tutarken benden daha fazlasını yaşayanlarda beddua'dan beterini diliyodu.bu sene 10.sınıftım okul bitiyor fakat 1.dönem için bitiyo çoğu sınıflardan çok farkımız vardı başka sınıflarda ki yaşıtlarımız çoğu zaman gelmiyor hatta geldiklerinde ise zaman zaman aynı şeyler konuşuyorlar.okul tam olarak son haftası ise, eylenip parti yapanlar ve kitap okuyup film izleyenlerde vardı.Bizm sınıfımız 10.sınıfların en zeki sınıfıydık, seçilmiştik çünkü sınav zamanları zeki olanlar konu anlatırken bazı kitap severler hem okuyup hemde dinleyerek sınava girerdik.
Tabikisi de her sınıfta olduğu gibi de dedikoducularda mevcuttu kitap okuyanlar sürekli kendi aralarında bunları konuşurken bazılarıda birbirinin ardından atıp tutuyorlardı.Mutemelen 2.dönem yeni birileri geleceği belliydi aslında herkes gibi bende sabırsızlanıyordum fakat şuda bi gerçek ki yeni gelen kız herkesin aklıyla oynuyacaktı.
çelişkili sorularla,akıl oyunlarıyla yüzdeleri 2'ye çarparak net bir şekilde kendisini okulun en iyisini yapmak için elinden geleni yapacaktı diye düşünüyorum .Çünkü sınıfımız biri gelmeden önce o kişi hakkında ne söylersek öyle olacağını bir çok kez yaşadık. Aslında bu kızın gelişiyle tabi çelişkili yüzdelerde 2'den fazla şekilde çarpılarak bölünmeye yol açacak.Okulumuzun adını hem iyi hemde kötü olarak çıkarıcaktı,bu yaptığımız kehanetler acaba yine söylediğimiz gibi okulumuz için gelen kız bakalım kehanetleri doğrulayacak mı?.
Eyer böyle bir şey olursa 10.sınıflar arasında en çok biz konuşulacaktık.He şuna demeliyim ki çoğu kişi ailesinden zorbalık görüyor fakat aynı zamanda okulumuzun tarafında her birimiz ailesine dava açılması talebindeler fakat bu biraz riskli ve baya uğraştırıcı bir görev olucak bir görevdi.Kanıtlar, detaylar,videolar ve birçok dava edilmesi gereke şeyler için baya uğraşılması gerekirken bunu okulumuzun yardımıyla deil bir çok kişinin de bizi deteklemesi gerekiyor.
Yalız herbirimzin haberi varken bu zorbalık yapılan kişilerin ailesinin hiçbirinin haberi olmayacak şekilde titiz hareket edilmeye çalıyor.aslında herkes korkuyo bunda dolayı ya ailemiz onlara dava açılması gerekildiğini duyarlarsa sonumuz gelmiş gibi korkma ihtimalimiz vardı bir yanda.Okul müdürümüz bu konuda polislerde de destek almak için okula bir kaç tane polis memuru çağrarak bu kou hakkında ifadelerini belirterek şu konuşmayı da yapıyor;
Müdür: -"Okulumuzun değerli öğrecilerine zan altında bırakmamak altında herbir öğrenci için himayelerinde polis yanında olsa bu süreç adına." derken polisler'in ifadesi hemen belirdi.
Polis: -"Malesef dava açmadan veya mahkeme kararıyla böyle bir şey yapmamız pek memnun deil, bizde isteriz çocuklarımızı korumak kollamak."diyerlerken muhtemelen müdürümüzü hiç hoşuna gitmemiştir tabi bizde polis memurlarıı görüce kapıdan böyle kouşmalarını dinledik.
BU KADAR, EYER BEĞENİLİRSE DEVAMI NİE GELMESİN DİMİ .