🎶Wielka wielka Brytania i obiadokolacje i rozrywka i nie wiem czy to jest to możliwe to proszę o informację czy to jest to możliwe.🎶🎶
Czesio śpiewał, a Anusiak grał na cymbałkach jak na jądrach twojego dziadka.
Potem dostał przyszcza 'Maślana, mam problem, ja mam przyszcza na mojej dupie. Co nam zrobić?
Hmm no nie wiem, daj zobaczyć. Maslana schylił się. Prrrrrr pop pop pop poo poo po. Maślana dostał pyszny czekoladowy koktajl, ale on nie był czekoladowy, tylko gówniany.
Pani Frał to zobaczyła, co wy gówniarze wyprawiacie, marsz mi do Hiszpani.
Higienistka zobaczyła gówno i umysł i umyła twarz Maślany o już dobrze robaczku. Teraz muszę zaszczyk zrobić w twarz żeby wyjąć bakterie. Maślana probował uciec ale zemblał na podłodze, i Anusiak musiał przyjć Ale Zych!
Maślana i Anusiak otworzyli oczy, ale nie byłoby super w tym roku nie ma problemu z tym że nie ma problemu.
No a teraz do kibla! Co tam jest? Zajkowski. Znowu mył swoje giri w toalecie, a potem je lizał, jak kot. Jak kot mruczek miał!! O nie, to Ci nie powdzie na sucho! Ty świrze. Powiedział Anusiak.
Dupa! Powiedział Czesio z uśmiechem.
I było lanie, a Hygienistka zaczęła fruwać po szkolę na swoich magicznych cycach i pochwię.