~Gecmiş~

95 6 0
                                    

Uzun zamandır yoktum geri geldim ayol💪💅

Oy vermeyi unutmayın aşklar bide bol bol yorum bekliyorum hepinizden🍥

İyi okumalar🎀

~~~~~~~~~~~

Suga
Hadi inin.

Jhop
Tae çok ağar ben taşıyamam.

Suga
Siz inin ben alırım onu.

Tae
Gerek yok uyandım:).

Jimin
İyimisin aşkım bişey istiyomusun dolaşmak falan istermisin gel hava alalım hata d-

Namjoon
JİMİN! Yeter ya aaa sal çocuğu.

Jimin
Aman be tamam.

Tae
Teşekkür ederim jimin.

Jimin
Herzaman bebem.

Suga
La olum açın şu kapıyı sikicem bak döndüm amk ya.

Jin
Aaaa terbiyesiz puşt.

Tae
Gurban olduğum Allahım ben ne suç işledimde beni bunların arasına atın yarabim.

Sugagil gitikten sonra hyunjin,felix,changbin ve jungkook masada kala kalmış evin için sesizliğe bürünmüş hiç birinin çıtı çıkmıyodu jungkook yaşadığı şoku atlatmış nasıl budurumu fark etmedim diye kendini yiyip bitiriyodu.

Jungkook
Özür dilerim.

Felix
Nediyo lan bu?

Changbin
Senin suçun değildi.

Jungkook
Ben fark etmedim özür dilerim.

Hyunjin
Jungkook senin suçun değildi.

Jungkook
Önceden fark etseydim bu durumda kalmıycaktınız çok kötü bi abiyim.

Felix
JUNGKOOK kendine gel ne saçmalıyosun kendini suçlamayı bırak olabilir böyle şeyler bizimde dikat etmemiz gerkiyodu işe alırken dikat etmemiz gerekti asıl biz örür dileriz.

Changbin
Felix haklı jungkook kendini suçlama zaten olabilicek bi durum kaçkere yasadık bu durumu yapma şunu.

Hyunjin
Uppa!

Jungkook yıllar sonra duyduğu kelime karşısında şok içinde hyunjinele göz göze gelmişti.Annesi'nin ölümünden sonra hyunjin jungkooku asla afetmeyip sürekli onu suçluyodu annesine söz verdiği için kardeslerinin yanında kalıyodu böyle bir söz vermeseydi asla o evin içinde durmazdı jungkooka kin tutmuş zamanında çok kavga etmislerdi ama sonunda ortak noktada buluşup anlaşmaya başlamışlardı.

Hyunjin annesi'nin ölümünden sonra hiçkimseye uppa diyerek seslenmemişti genelde lakapları veya ismi ile hitap ederdi am bu durumda jungkook için bunu yapmıştı onun yüzünden kırizler geçirip sinir hastanesine yatğı zamanları hatırladı bi an bidaha böyle bişeyin olmaması birinidaha kaybetmememk için onu sakinlestirmesi gerekiyodu tek yol buydu ona duymak istediği şeyi söylemek.

taekook~rascalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin