~paris~

66 3 0
                                    

Tae ve suga gece gec saate eve dönmüşlerdi gelir gelmez ikiside duşa girip hemen yatılar sabah ev halkının patırdamalarına uyanan ikili odadan çıkıp aşağıya indiler yerde koli bandı,kutu,kıyafet ve bisürü valiz vardı herkez parise gidebilmek için çoktan işe koyulmuştu bile ikiliyi fatk eden jin hemen yanlarına gidip yardım etmelerini söyledi.

Herşey hazırdı valizleri ve kutuları arabaya koyup tek tek arabaya binmeye başladılar uzun bi yolculuk bekliyodu onları hızlıca yola çıktılar yolboyu kimse ağzını açmadı arada uyuyup kalan oldu acıkıp bişeyler atıştıran direksiyon değşimi en sonunda bu duruma dayanamayıp sesizliği bozan jimin oldu.

Jimin
AAAA sıkıldım lan konuşun.

Jhop
Uykumun içine etin.

Suga
Sesiz olun az.

Jimin
Bu sesizlik nereye kadar sürücek acaba?

Tae
Varana kadar susun hadi.

Jin
Hadi yatın zıbarın daha çok yolumuz var.

Araba tekrardan sesizliğe bürünmüştü ön koltukta uyuyan namjoon arkada sıkıntıdan oflayıp puflayan jimin yol boyu uyuyup su içmek için kalkan jhop ve suga tüm eline geçeni midesine gönderen aç jin kafa sağıtmak için arabayı kulanan tae parise uçakla gidiceklerdi ama jin uçaktan korktuğu için arabayla gitmek zorunda kaldılar.

Hyunjin
Felix bula bildin mi?

Felix
Yook nerde.

Jungkook
Ne zaman gitiler?

Felix
Nerdeyse 10saat önce çıkmışlar nereye gitiklerini bulamadım asla benzinlik gibi yerlerde durmamışlar.

Changbin
Arabayamı yapıyolar amk illaki biyerde durucaklar.

Hyunjin
Ülke dışına gitikleri belli.

Jungkook
Nereye gitiklerini bulun hemen.

Felix
He sen diyince hemen bulunuyo zaten adamlarda beyin var kulanıyolar AQ.

Hyunjin
Kes ya.

Jungkook
Felix namjoon hatırlıyomusun hani seni görevlendirmiştim şirket hiselerini hackırla diye.

Felix
Aaa evet hatırladım.

Jungkook
Heh işte namjoon telefonunu almıştın notlara baksana.

Felix
Bakim hemem umarım değiştirmemiştir numarayı.

Hyunjin
Umarım.

Felix
Ahanda buldum.

Jungkook
Şükür hemen ver numarayı arayım açarsa konumu bulmaya çalış.

Felix
Tamam ***********

Namjoon
Bukim lan.

Suga
Ne.

Namjoon
Alo.

taekook~rascalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin