Stála jsem ve stanu a měla jsem pocit ,jako bych čekala na popravu .Dneska byl 1.úkol tří kouzelníků a mě nezbývalo nic jiného než se modlit k Merlinovi .Harry se objímal s Hermionou která ho vyděšeně tiskla k sobě ,teda alespoň do doby než se do stanu přiřítila ta blonďatá furie ,která si říka spisovatelka .Včera jsme měli dělat rozhovor a nejen že mě pomluvila ,jaké jsem zklamání rodiny Blacků a že jsem prý divoká a neřídím se pravidel ,ale napsala o harrym takové lži ,že to vypadá ,že Ron s Harrym už nikdy nepromluví .Do mísrnosti vejde profesor Brumbál a začne nás povzbuzovat "Přišli jste až sem a to je odvážné ,užijte si to a hlavně přežijte"řekl a usmál se tím jeho tajemným šklebem .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Čekala jsem snad věčnost než se z venku ozvalo mé jméno a jásot davu "Evie Robert Blacková "nadechla jsem se a vyrazila naproti drakovi .Sakra pomyslela jsem si když mi došlo ,že musím ukrást vejce nejhorší na tom je že to vejce je její a ona mi půjde po krku dokud naposled nevydechnu ."Níl mé ag iarraidh tú a ghortú!-Nechci ti ublížit !" řekla jsem klidný hlasem a koukla se drakovi do očí .Dračice mě zabíjela pohledem a chvíli vypadalo ,že tam bude jen stát ,ale za chvíli se nadechla a zařvala až jsem z toho cítila její bolest a strach do morku kostí ."Jeg lover at jeg ikke vil skade deg eller babyen din.-Slibuju ,že neublížím tobě ,ani tvému mláděti" z pusy ji vyšel kouř a já věděla ,že musím hned něco udělat a vzpoměla jsme si na Mloka Scamandera a jeho knihu ,stálo tam že mluví Targareyštinou (sorry, chci se omluvit. Všechno co bude za to že to nebude Valerijsky ,protože prostě to není real jazyk takže to máte v norštině jo a taky jak vám mohlo dojít jsou to severní draci )a na krátkou píseň kterou mě učila matka ,když jsem byla malá .Zavřela jsem oči a začala potichu zpívat
Eru völur allar frá viðolfi
Vitkar allir frá vilmeiði
En seiðberendr frá svart-höfða
Frá svart-höfða Vaki
Þat mant-Všichni proroci sestoupili z Vidolfu
Všichni čarodějové jsou Vilmeideské rasy
Všichni kouzelníci jsou synové SvarthovduSynové Svarthovdu
Probouzí se Nezapomeň
Když jsem dozpívala setřela jsem si své mokré tváře a předemnou ležel drak ,který klidně a oddaně ležel na trávě a pořád na mě upíral své žluté turmalínové oči ,které teď vypadali jantarově jako med .Natáhla jsem svou ruku a dotkla se šupinaté kůže ,projela mnou neskutečná energie a zvedl se vítr jako letní vánek ,měla jsem pocit jako by do sebe začali kousky skládačky zapadat .Měla jsem vizi nebo vzpomínku ?
Skála .Moře .Louka .Dračice vznášející se nad mořem a kroužící nad lidem .Všude je spousta krve a může za to jen jen jeden ?Dívka stojící před mužem a doufajíc ,že on jí pomůže .Láska ?Zrada ? Vášeň? Notak, pověz kdo bude proveden na onen svět ?
S lekem jsem odskočila od dračice a vzala si vejce ,které leželo vedle ní a zvedla ho nad hlavu .Dav chvíli ještě zatajoval dech než začal jásat .Usmívala jsem se na dav než jsem se zastavila nad osobou která na mě upírala své bouřkové oči plné zaujetí a hodně podezření .Byli tak stejný jako měl ten muž z té vize .Když jsem si uvědomila ,že se mračím ,odtrhla jsem své oči a s úsměvem jsem odešla z arény .Po mně byl na řadě Harry který to měl hodně na háku a zničil u toho jen celou arénu ,ale samozřejmě taky měl vejce .
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Šla jsem chodbami okolo hlavní síně pak kolem kuchyně a Filchovýho kabinetu ."Hey !Stůj !"zakřičel na mě až moc známí hlas .No a kdo to asi byl ,že ano ?Samotný Draco Malfoy "Co chceš Malfoyi "odbila jsem ho svými slovy "Jak si to udělala ?"chytl mě za pas a druhou mě přišpendlil na zeď ,abych nemohla utéct. Dívala jsem se do jeho nádherně šedých očí ,které měly barvu rozzuřeného oceánu stejně jako když je bouře ."Nevím o čem to mluvíš "vydechla a zhluboka se nadechla ,jako by mi šlo o život. Usmál se a naklonil se k mému uchu"Víš moc dobře co tím myslím Blacková"řekl a rty se otřel o mé ucho .Uchecht se nad mou reakci a nakonec řekl "V 10 buď na Astronomické věži "upravil si hábit a stratil se za rohem u schodů které vedly do podzemí.
Ahoj zdravým u další kapitoly která je zase teda kratší ,ale snad nevadí a bude se líbit .Taky budu ráda za jakýkoliv komentář ať už to je kritika nebo cokoliv jiného zatím bajíííí💕💕💕
ČTEŠ
Krvavá dáma
Romanceahoj jsem Evie Robert všichni mě znají jako¨ Blackova dcera ¨spoustu lidí mě fakt nesnáší proto že jsem přece dcera krvezrádce ale jak říká máma nezáleží jestli vás nenávidí nepřátelé ale jestli vás milují lidé co si říkají přátelé . Je mi 15. ,nast...