Final

62 4 7
                                    

7 yıl sonra...

Jungkook, kocasını kaybettikten sonra işkolik bir yalnızlığa dönüşmüştü. Taehyung hayatının haritası gibiydi, ona ince ve kalın yol gösteriyordu. Yeteneklerine olan inancını kaybettiğinde onun destek direği olmuştu. Sadece ona sımsıkı sarılarak yüzüne bir gülümseme getirmişti. Ve sadece mutlu bir şekilde kıkırdayarak kalbini ısıtabilirdi.

Ama kocasını kaybettiği günden beri tüm mutluluğunu, huzurunu, sevgisini kaybetmişti. Kız arkadaşının kollarında yatmak artık onu Isıtmıyordu. Kocasının sürekli gevezeliğinden kurtulmak onu rahatlatmadı. Boşanmak yaramadı.Herhangi bir özgürlük duygusu hissetmiyor. Taehyung'un sıcaklığını, rahatlığını, kahkahalarını, kıkırdamalarını, sesini, gözlerini, her şeyini özlüyordu...

Ama Taehyung bir noktada Jungkook'la bir daha görüşmeyeceğini düşündüğünde yanılmıştı. Belki de kader, Taehyung'un o gece hissetmiş olması gereken şeyi Jungkook'a hissettirmek istemiştir. Çünkü kaderin bir oyunu onları karşı karşıya getirdi.

Sadece onların istediği gibi değil...

Jungkook, parkta yürürken eski kocasına baktı. Rüzgâr buklelerinin arasından esiyor, onları hafifçe dalgalandırıyordu. Dudakları şekillendi onun güzel kutulu gülümsemesi. Yüzünde Jungkook'un özlediği aynı masumiyet ve barış ifadesi vardı. Ama dikkatini çeken, Taehyung'un beline dolanan başka bir adamın koluydu.

Çiftin parktaki banklardan birine oturmasını izledi. Küçük bir çocuk onlara doğru koştu, Taehyung'un kollarında tuttuğu kız bebeğin yanaklarını dürttüğünde neşeyle ciyakladı. Taehyung başını kocasının omzuna yaslarken diğer adam çocuğu kucağına aldı. Adam Taehyung'un dudaklarını öpmek için eğildi ve onun kıkırdamasına neden oldu.

Taehyung'un bakışlarının parkta dolaştığını gördü..

Ama Taehyung bir konuda haklıydı. Birkaç saniye önce neşeyle parıldayan gözler, ona bakar bakmaz tüm sıcaklık ve sevgiden yoksundu.

Jungkook, aşkının soğuk gözlerine birkaç dakika baktı. Ama artık dayanamadı. Taehyung artık onu tanımıyor gibiydi. Ama yaptı. Taehyung, eski kocasını gördüğünde kalbinde
saniye önce neşeyle parıldayan gözler, ona bakar bakmaz tüm sıcaklık ve sevgiden yoksundu.

Jungkook, aşkının soğuk gözlerine birkaç dakika baktı. Ama artık dayanamadı. Taehyung artık onu tanımıyor gibiydi. Ama yaptı. Taehyung, eski kocasını gördüğünde kalbinde hiçbir şeyin belirdiğini hissetmedi.

Ama Jungkook gitmek için arkasını döndüğünde, sıcak gözyaşları yüzünden aşağı akarken vücudu sarsıldı...

Aşkla birlikte olma umutları Hayatının aşkıyla birlikte olma umutları tamamen kaybolmuştu. Birlikte gördükleri hayalleri gerçekleştirmek için bir daha asla şansı olmayacak. Çünkü aşkının güvenini kırarak onu çok ezmişti...

Arkadaşlar bu gozel fic okunmadida napiyim ona göre fici burda bitirirem .Aslinda bu kurgu icin cox guzel fikrimn variydi napiyim caniniz sağolsun

Nasiliydi bölüm sevdinizmi?? Oy verin yorum yapın

Kayıp umutlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin