yalanlarin icindeki aşk

338 12 14
                                    

Ask tam olarak neydi birine karşı hissettiğin çekim mi yoksa bağımlılık mi yoksa her insanin başlangıcı mi yoksa hiç var olmayan ama kendimizi avuttugumuz kısa süren ve yerini başka duygulara bırakan bir kandırmaca mi ?

Ömer ask nedir bilmezdi en azından şimdiye kadar bilmediğini düşünüyordu.Ayseye karşı hislerini ask sanmıştı ama öyle değildi işte.Kizla arkadaş gibiydiler omer hoslanmisti belki ama aşık olmamıştı ama susen onun kalbinin en derin köşelerini keşfediyor ilmek ilmek içine islıyordu.Kizi görmek,sarılmak ve öpmek sadece gülümsemesi bile omeri mutlu ediyordu.Kiz büyülüyordu sanki.Efsunlu gibiydi 2 dk önce dünyanın başına yıkıldığını toparlanamayacagini düşünen omer 2 dk sonra içeriye susen girince kendini eğlenirken buluyordu.Duygularini belli edemiyordu belki omer ama aşık olduğunu iliklerine kadar hissediyordu.Susenin ona ufacık bir ilgisizliği cocugu sinirlendiriyordu.Susen onunla ilgilensin ona baksın nereye dönse susenin bakışlarıyla karşılaşsin istiyordu.Belki de sadece susenin ona ilgisini seviyordu.Ama bu doğru olamazdı.Cok özlüyordu,hayaller kuruyordu içinde sadece ikisinin olduğu güzel hayaller birden aklına o gün geldi bir gün zengin olacağını,doktor olacağını ve onu hiç terk etmeyeceğine emin olduğu bir kız arkadaşı olacağı söylediği günü.Susene bazen kızsa bile bazende kendisi tam bir odun olsa da birbirlerindenvazgecmemislerdi.Seviyordu onu kimseye göstermeden kendi içinde büyüterek her gün biraz daha fazla.Her ne kadar susene bana güven dese de susen omu kıskandığında hoşuna gidiyordu.Ama susen ona güvensin istiyordu.Peki ya kendisi kaanla susen sevgiliyken içinde hayal kırıklığı ve az da olsa kıskançlık vardı ama susen sarpla aralarında bir şey olmamasına rağmen yan yana gelip konuşmaları bile çocuğu çıldırtıyordu.Susene güveniyordu aslında ama bazen sarpin susene bakışlarına denk gelince kendi sinirlerine hakim olmakta zorlanıyordu.Suseni kaybedemezdi hem de bi başkasına.Bas düşmanına asla hatta.Ölürdü,perişan olurdu.Sonra birden yüzünde hafif bir gülümseme oluştu.Suseni öpmustü.Ilk defa bir kızı opuyordu.Omerin kalbi çıkacak gibi atmıştı.Hala nasıl cesaret edebildi aklı almıyordu.Yine de tekrar ve tekrar öpmek istiyordu.O duygunun içine aktığı ana geri dönebilmek.Bi daha kıza nasıl bakacakti her baktığında aklı ve gözleri dudaklarina kayacakti ve tabi ki o ana.Omer bunları düşünürken çalan telefonun sesi düşüncelerini böldü.
Telefona bakınca susenin aradığını gördü.Susen onu eve çağırınca hızla üstünü değişti.Saclarini taradı susenin ona zamanında çok beğendiği için aldığı lavanta parfümünden sıktı dişlerini fırçaladıktan sonra suseni daha fazla bekletmemek için hemen evden çıktı.Kisa süre içinde kendisini evin önünde buldu.Actiginda suseni ve muhteşem güzelliğini gördü hayranlıkla ona bakiyordu ne kadar da guzel bir sevgilisi vardı.Susen üstünde kırmızı diz üstünde vücudunu saran bir elbise giymişti ve saçları da iki yandan dalgalı yapmıştı yüzündeki hafif makyaji ve aksesuarlariyla melek gibi görünüyordu.Omer yutkundu baştan aşağı suzdu suseni yavaş adımlarla içeriye geçti ve sevgilisinin boynundan öptü aldigi koku hanımeli ve gülün karisimi gibiydi çok güzeldi sanki bie an annesinin kokusunu alır gibi oldu ama bu his kısa sürdü.
-Sevgilim acil bir şey yok inşallah
-Hayir yok ben sadece bugunu seninle geçirmek istedim
-Benimle gel
-Nereye gidiyoruz Süsen
-Çatı katına tabiki
-Neden ki
-Soru sorma sadece gel
Üst kata çıktıklarında yani çatı katına omer saskindi ortada bi yatak vardı üstünde camdan kaplı bir çatı vardı.Gokyuzunu yakından görebiliyordu.Yatagin yanında ise duvara çakılı resimler vardı.Bi de susenin kendi çizmiş olduğu kara kalem resimler.Yan tarafta ise bir kitaplık odanın diğer tarafında müzik seti bi de iki yana açılan bir balkon yerde ise minderler vardı.Omer hayranlıkla odaya bakiyordu.Ilk defa görüyordu kim derdi bu evin bu kadar güzel bir odası olabileceğini.
-İşte benim hayatım bura omer.Zamanim,hayallerim ve tüm sırlarım.O gün düşündüm hayatımdaki beni anlayan ve seven tek kişiyi neden mahrum bırakayım ki burdan beni tanımani istiyorum omer.Hakkimda kimsenin bilmediği şeyleri bilmeni.Beni anlamanı istiyorum.
-Susen ben şaşkınım yani bu oda çok güzel.Sen çok güzelsin.Sonra söylediklerin uff ben neden bir şey diyemiyorum ki seni görünce kelimeler uçup gidiyor işte bende.Bu resimleri sen mi yapdin susen.
-Evet bu bende ki gizli bir yetenek.
-Demek sırlarınız var susen hanım.Bu hiç hoşuma gitmedi.Hani birbirimizden bir şey saklamayacaktik

Sirlarin içindeki ask Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin