"4:00 zvoni budík" AH BOŽE! zařvala jsem. Vypla jsem budík a vstala jsem z postele, jenom jsem vstala a už jsem věděla, ze dnešní den bude na hovno ! Ještě že jsem s Aničkou na stejné skole, nevim jak bych to dala.
S Aničkou se znam od 1. Třídy a jsme asi nejlepší kamarádky, teoreticky se tak bereme, ale nikdy jsme si to neřekli xd.
Školu mam hodinu od moji vesnice, bylo těžké najít školu co nejblíž, ale zvládla jsem to.
Pisu Anče "v kolik sraz?" A delam si snidani.
"Nová zpráva" uz mi odepsala anicka, pise: "v 6:30, stihas?" Napíšu: "asi jo" a jdu se připravovat.
To je teprv 5:30 ?! Řekla jsem s udivem, to jsem vstávala tak brzo zbytecne!? Ah boze, sla jsem na tiktok a strávila na něm hodinu, jak jinak.
"6:25" KURVA! VSTALA JSEM VE 4 A STEJNE NESTIHAM! oblékla jsem si boty a šla jsem, venku je naštěstí ještě teplo, vyšla jsem a bylo 6:28 a Anca me cekala na zastavcey kterou mam 10 minut od baraku. BOŽE JESTLI NESTIHNU AUTOBUS TAK JSEM V PRDELI! "zarvala jsem" Anča už mi splašeně vola, spamuje me všude kde se da, ale v tom jak spěchám, nemam cas zvednou ten debilni telefon.
Doběhla jsem na zastávku do 2 MINUT! vykon! Behani a ja ? Nejsme kamaradi.
Hned co jsem přiběhla prijel autobus, a my jsme jeli.
"7:40"
Anička: "jsme tu brzo"
To teda jo, alepson budem mit dobre misto xd
Anička: neasi
Přišli jsme do třídy a už tam seděli 2 kluci, Anča z jednoho úplně odpadla, spis z obou dvou ale vic z hnědovlaseho kluka, ktery se na ni podíval a usmál se.
Anička: "kamo! Ja zdechnu! On je tak hot"
Rikam: jasnejasne bez prosimte nez se to tu zacne hemzit
"Zabrali jsme zadni lavici"
"8:00"
Pres pulku hodiny si povidame a smejeme se jak kravy, jak jinak.
Učitel nás minimálně 5x napomenul a k tomu i zbytek tridy, ale my jsme kecali nejvic.
Nějaká holka ze tridy se zepta :
Pane uciteli? Jak se jmenujete ?
Učitel rika: jezisi omlouvam se, zapomel jsem, me jmeno je Milan Hruška.
S Aničkou se zacnem smat, kdo by ne a Hruška se nasral a rozdělil nas, ja sedela sama a Anča s nejakou divnou borkou.
Naznačuju ji ze je chudak a ona me vyfakuje, reknu: mrcho, jenze Hruška to slyšel a zjebal me, vypadá to, ze me nebude mit v lasce. Vedle v lavici sedi ti 2 "hot" kluci a slysim, jak hnedovlasý rika stříbrné headce ze je Anča hot, hned jsem ji to musela napsat, ta dostavala zachvaty, chudak ta typka vedle ni, ale nevypadá ze by reagovala na jeji přítomnost xd.
Učitelé tam učí ještě z dob komunismu, a proto, ze nas holek a kluku byl stejny pocet, rozsadil nas na holky s klukama.
Uz všechny rozsadil, jenom ja, anca, stříbrná head a hnedovlasy boy zůstali.
Hruška: hej ty šedovlásku!
Stříbrná head řekne: ty vlasy jsou stříbrné, mate pocit ze maji stejnou barvu jako ty vase ? "Vsichni se zacnou smat"
Hruška pokracuje: sedni si k te divce, ktera se furt smeje, blíž k oknu. (Myslel me)
Vykřiknu : nemuzu sedet sama ?
Hruška zařve:" BUDE TO TAK, JAK JSEM ŘEKL! A MLČ UŽ! "
Okok..
Ostatní žárlily, ze nemuzou sedet se stříbrnou head, vsichni ho znaji, to same hnědovlaska.
Stříbrná head jde a usměje se, tak mu úsměv opětuju.
Hruška: a ty hnědovlasku, ty vis kam jit.
Anicka právě definitivně umřela.Ahoj
Stříbrná head: cauko
Jak se jmenujes?
Stříbrná head : petr, ty ?
Natka
Petr: omg mega hezke jmeno
Dekujii<3 tez mas úplně omg jmeno
Petr : dekuju<3Proc te všichni znaji?
Petr: dělám hudbu, mozna proto.
Ahaaa mas ig?
Petr: jasnee
Das?
Petr: 27wolfenstein
Typico 154tisic ? Nejaky slavny ne ??
Petr: asi jo xd
More vsak ja mam 418
Petr: nevadi, nesoudim lidi podle toho kolik maji cisel, nejsem kokot
Uf dobre
Petr : tebe soudili?
Jo😂😂
Petr: kokoti
Tak neasi.
S Petrem jsme si dal povídali o skole a tak, a pak zazvonilo a byl konec skoly.
Cau petre!
Petr: cau natalkooo
Anicka: "DELAS SI PICU OMUJBOZE"
On mi rekl NATALKO!?
Anička: "JO"
omujboze, a co ty a hnědovlasek😏
Anička : "jmenuje se Martin, je rapper, slavny ! Pozor jo
Petr tez kamo to je omg
Anička: "HUSTE, no a proste myslím ze si rozumime, a co ty a typek z marsu?"
Proc z Marsu? "Řekla jsem s udivem"
Anička: "stříbrné vlasy černé hadry, vsak by si kazdy myslel ze přiletěl z marsu"
"Začnu se smat"
No jako dobree rozumime si, JMENUJE SE PETR JO PROSIMTE
Anicka: "dobre tak petr, ale hodite se k sobe 😏"
Dej pokoj !😂"Jede nam autobus domu"
"Anicka vystupuje zastavku predemnou"
Tak cau Anii!
Anicka" Caukooo!"Prisla jsem domů"
Doma zas a opet nikdo neni, jak jinak, ani cas si na me neudelaji...
furt lítají po výletech ani vzit me nechcou, boze.
ČTEŠ
bratři mi podávají deštník
RomancePříběhy budou trochu spicy, jestli to vadi, nečtěte to 🥲🤷🏻♀️