Bölüm 1: Arkadaş olmak.

17 3 1
                                    


"Hyunjin." dedi Felix salona girdiğinde. Ona doğru döndüm ve televizyonun sesini kıstım.

"Efendim?"

"Bitirelim şu işi." dedi elindeki evrakları önüme bırakarak.

"Anlamadım?"

"Evliliğimizi." gayet netti sesi, kendinden emin. Gözlerim açıldı. Aslında bunu bekliyordum ama bu kadar aceleye getirince şaşırmıştım.

"Felix." sözümün devamını getiremeden sözümü kesti Felix.

"Sen istemiyor olabilirsin ama ben istiyorum." dedi ciddiyetle.

"Felix sorun benim isteyip istemem mi sence? Baban yaşatacak mı seni eğer boşanırsak? Ya zarar verirse sana?"

"Sana ne verirse verir. Ben korurum kendimi." dedi sertçe.

Anlıyordum biz severek değil zorla evlendirilmiş insanlarız ve bundan hoşlanmıyor. Zaten tekken evli gibi değil yakın arkadaşlar gibi davranırız birbirimize. Ama 1 buçuk yıldır sorun etmeyip neden şimdi bu kadar sorun ediyordu? Büyük ihtimalle erkek arkadaşı vardı ve evli olmamız ilişkisine sorun oluyordu.

"Tamam git yarın babanla konuş, güzelce ikna et. İzin aldığını göreyim o zaman imzalayacağım."

"İmzala şunu Hyunjin." sinirlenmişti.

"Felix izin almadan bunu asla imzalamayacağım." dedim kendimden emin bir şekilde.

"Neden beni umursuyormuş gibi davranıyorsun? Neden imzalamıyorsun şunu?"

"Felix sana imzalamayacağım demedim ki. Git babanla konuş, izin al öyle imzalayacağım dedim."

"Ya izin alamazsam? Ya izin vermezse boşanmamıza?" dedi sesi burukça.

"Erkek arkadaşın mı var? O mu rahatsız oldu?"

"Hayır."

"Bana açık olabilirsin ben senin arkadaşınım biliyorsun." Felix dolu gözleri ile gülümsemeye başladı.

"Sana açık olamam Hyunjin." dedi gülümseyerek.

"O ne demek şimdi?" dedim anlamazca.

"Boşver Hyunjin boşver. Yarın babamla konuşacağım bir şekilde izin alırım. Boşanma işleri bittikten sonra sen burada kalmaya devam edersin, ben Avusturalya'ya döneceğim annemin yanına." izin alacağından çok emin konuştu. Üstelemeden kafamı salladım sadece.

Dış kapının kapanma sesini duydum. Evden çıkmıştı. Kafamı ellerimin arasına aldım ve derin bir nefes aldım.

"Neden bir kere olsun beni sevmeyi denemiyorsun ki? Neyim eksik anlamıyorum."
Evet Felix'ten hoşlanıyorum. Ama onunla evli olmak hoşuma gitmiyordu. İlk başta birbirimizi tanıdığımız uzun bir ilişki isterdim. Sonra hazır olduğumuzu hissedince ona güzel bir evlenme teklifi ederdim. Benimle zorla değil isteyerek evlenirdi o zaman.

Üç yıl önce ilk tanıştığımızda Felixle çok sevmiştik birbirimizi uzun, eğlenceli zamanlar geçirdik beraber. Sonra birden ellerimize yüzük takıldı artık nişanlısınız diye. Ardından çok geçmeden evlendirildik. Eğer bize iki ay daha verselerdi zaten çıkmaya başlayacaktık. Ama böyle pat diye olunca o uzaklaştı benden. Bende istemiyordum tabii ki evlenmek. Okuyorduk ikimizde. Okullarıda bıraktırdılar bize. Babalarımızın ortak şirketlerinde çalışmaya başladık. Nefret ediyorduk oradan. İstediğimiz şeyi yapmıyorduk çünkü.

Felix polis akademisinde okuyordu ben ise iç mimarlık bölümüde okuyordum. Yani anlayacağınız o polis ben iç mimar olmak istiyorduk. Ayrıca seslerimiz ve danslarımızda iyiydi. Aynı yerde eğitim aldık. Beraber şarkı söyleyip bir müzik uygulamasına yüklemiştik ve bu da epey tutmuştu. Çünkü zaten ikimizde babalarımız sayesinde tanınan insanlardık.

Felix bugün eve gelmezdi biliyordum. Büyük ihtimalle Jisung'a giderdi. Yatmadan önce Jisung'u aramaya karar verdim. İkinci çalışında açıldı telefon.

"Alo. Naber Hannie nasılsın?"

"İyiyim Jinnie. Ne oldu bir sıkıntı mı var?"

"Felix evden çıktı 10-15 dakika önce de, sana geldi mi?"

"Ne oldu yine?"

"Anlatırım yarın." karşıdan bir zil sesi geldi.

"Onu iyi tanıyorsun Jinnie.. iyi geceler." dediğinde burukça gülümsedim.

"İyi geceler Hannie, dikkat et ona." telefonu kapattım ve komidinin üstüne koydum. Kafamı yastığa koyup tavanı izlemeye koyuldum.

Bilmiyorum yani sadece kafam çok karışık. Babası izin verirse o kağıdı imzalayacağım tabii ki. Ama sonra iki yabancıya dönüşeceğiz. Ve ben Felix'i gerçekten seviyorum. O beni sevmesede onunla eskisi gibi arkadaş olmak istiyorum.

Yorulduğum için yavaşça gözlerim kapanmaya başladı. Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Hey! Nasılsınız? Ben geldim. Pat diye konuya girdiğimi düşünebilirsiniz ama asıl konu bu değil.  Felix'i yanlış anlamayın sakın. Onunda yanlış anladığı bazı şeyler var.. umarım seversiniz. Kendinize iyi bakın Bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.
Biraz olsun kafanızı dağıtmak için atılan bir bölümdür. Lütfen yanlış anlamayın. Elimden geldiğince para ve kıyafet yardımı yaptım.

Umarım hepiniz iyisinizdir. Kötü olan varsa instagramımı verebilir konuşabiliriz. Sizi çok seviyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

True Love, wrong time -HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin