'ජිමිනීඊඊඊඊඊඊ...'
මීට අවුරුදු දහයකට කලින් මේ එයාර්පෝට් එකේදිම මන් මේ විදිහට බලන් ඉද්දි මගේ හියුන් දුවලා ගිහින් එයාව හොබී හියුන් වගේ හග් කරද්දි අප්පා එක්ක කයියක හිටි මන් දැන් හැරුනා වගෙම අනික් පැත්ත හැරිලා බැලුවා..
'ශෝයි බබෙක්...'
හියුන්ව හග් කරන් හිටි එයාගේ මගේ ලග නැවතුනාම එයාගේ කටින් පිටවුන ඒ වචන දෙකට මගේ කම්මුල් රතුවුනා...
'හියුන්ගීඊඊඊඊඊ..අනෙ යන්න එපා..මාවත් අරන් යන්නකෝ...'
අවුරුදු දහයකට කලින් මේ එයාර්පෝට් එකේදි කම්මුල් රතුකරන් හිටි මන් මීට අවුරුදි පහකට කලින් මේ එයාර්පෝට් එකේදිම එයාට සමුදුන්නා..
දැන් ආයෙම...ආයෙම එයා මන් ඉස්සරහට ඇවිත්...ඒකත් අපේ මුල්ම හමුවීම වගෙම වෙන්වීම උන තැනදී...
'හිතුවෙවත් නැති දවසක
හිතන් නැතුවම ලන්වුනා..
ආතීතයේ දුර ඈතක
ආදරේ මග වැරදුනා..අපි අපිම..
අද ආයෙම..හමුවුනා ඒ පාරේම..
අපි අපිම..
අද ආයෙම..හමුවුනා ඒ පාරේම..
අපි හමුවුනා..ඒ පාරේම...'
මගේ හදවතින් මන් ගොඩක් ආදරේ කරන ඒ සින්දුවක පදපේලී ටිකක් ඒ විදිහට ප්ලේ
වෙද්දි මන් බොද වෙන ඇස් සාමාන්ය තත්වෙට ගන්න ට්රයි කලා.."බේබී...අයි මිස් යූ සෝ මච්...මගේ පැටියා ගොඩක් ලොකු වෙලා..."
හොබී හියුන්ගේ හග් එකෙන් මිදිලා මන් ලගට ආව එයා මාව තදින් හග් කරගද්දි මන් ඔහේ බලන් හිටියා..
*මට ඔයා එක්ක කතාකරන්න ඕනි..කිසිම ලිමිට් එකක් නැතිව..ඒත් මාව දාලා ගිය එකට ඔයාට දඩුවමක් තීන්න ඕනී...*
එහෙම හිතුව මන් මගේ ඇස්වල කදුලු හන්ගලා හොබී හියුන් දිහා බැලුවා..
එයා කන්ෆියුස් උන බැල්මකින් අපි දිහා බලන් හිටියා..
"ඔය දෙන්නා අදුනනවද..."
"ඔව් හොබා...මේ ඉන්නේ එයා..මගේ ආඩම්බර හද...💗"
මාව අතහැරිය එයා හොබී හියුන් දිහා බලන් එහෙම කියද්දි හොබී හියුන්ගේ මූන හදක් වගේ එලිය වුනා..
"හියුන් ඔයාගේ යාලුවා ආවනම් අපි යමුද "
මගේ කාමරේ තනිවෙන්න දැනුන තදබල උවමනාව නිසා හොබී හියුන් දිහා බලන් එහෙම කිව්ව මන් ඉක්මන් අඩි තියලා එලියට ඇවිත් මගේ කාර් එකට නැග්ගා..
YOU ARE READING
Gusse,who am I ??? //𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱//
Fanfiction(completed) Vmin sinhala lovestory...💛🐯💞🐣💚