İyi okumalar
🍀
Sedat amca meyra'yı bırakıp gitmişti çıkışta almaya geleceğini söyleyerek. Daha dersin başlamasına biraz vardı. O yüzden kantinde oturup kitap okumaya başladı. Birkaç dakika sonra yanında bir hareketlilik hissetti.
Yanına baktığın da ise ilkokuldan beri arkadaşı olan Batu oturmuştu. Yüzünü görünce çok üzülmüştü yine Batu.
"Günaydın Batu"
"Günaydın kuzum"
"Gene kitap mı okuyorsun sen bakım?"
"Evet her zamanki gibi"
"Kahvaltı ettin mi?"
"Gelirken bişeyler yedim" dedi Meyra kısık sesle.
Batu anlamışti amcasının gene yemeği ona zehir ettiğini. Batu amcasını meyra'nın elindeki morlukları görünce öğrenmişti amcasının ona şiddet uyguladığını."Peki sen kahvaltı ettin mi?"
"Hayır etmedim, şimdi gidip ikimize de tost alıp geliyorum anlaştık mı?"
"Hayır bana alma ben aç değilim."
"Kahvaltı etmezsen tüm gün yorgun olursun kuzum. O yüzden itiraz istemiyorum gidip alıp geliyorum bekle beni burda"
Meyra mecbur kabul etmişti. İtiraz etseydi bile gene batu'nun dediği olurdu. Çok inatçı biriydi.
Bir kaç dakika sonra Batu elinde iki tost ve meyve suyuyla geri gelmişti. Tostu ve meyve suyunu meyra'nın önüne bırakıp yemeye başladı. Meyra da hemen yemeye başlamışti.Bir dakika sonra etraftan bağırtı sesleri gelmeye başladı. Meyra ve Batu etraflarına baktıkları zaman karşıdan bir kalabağin geldiğini gördüler. Orta'da bir adam ve etrafında kız erkek karışık bir sürü kişi onun fotoğrafını çekmeye çalışıyordu.
Ama meyranın pek ilgisi çekmemis olacak ki önüne geri dönup telefonundan saate bakmıştı. Derse girmeleri gerekti artık.
"Batu hadi gidelim ders başlayacak"
"Tamam hadi gidelim bebeğim"
İkiside çantalarını alıp ayağa kalktılar. Daha bir adım atamadan Meyra çökezledi. Batu hemen yanına gelip kolunu tuttu endişe ile bakarken "senin ayağına noldu, off benimki de soru amcan yaptı dimi. Ondan nefret ediyorum daha ne kadar devam edicek buna" dedi sinirle.
Meyra elini tutup " tamam önemli bişey değil bir iki güne iyi olur." Batu oflayarak meyranın koluna girdi. Ve sınıflarına gittiklerin de bir kaç kişi toplanmış birşeyler konuşuyordu.
Meyra ve batu konuşmalardan " Demir Altan burda inanamıyorum, çok yakışıklı, acaba sevgilisi var mı" gibi şeyler duymuşlardı.
Ama bahsettikleri kişinin kim olduğunu ikiside bilmiyordu. Batu meyra'yı yerine oturtup diğerlerinin yanına gitti n'olduğunu öğrenmek için.
Batu onlardan gerekli bilgiyi alıp gelmişti meyranın yanına. Meyra meraklı gözlerle batu'ya bakıyordu. "Ay bomba şeyler öğrendim dur anlatayım" demişti batu. Meyra kafasını salladı anlatmasi için.
"Bak şimdi bu Demir Altan ünlü iş adamı bir çok yerde şirketi var hatta yurt dışında bile şirketi varmış. Bizim buraya da Almak için gelmiş. Amacı da bir çok burs verip burdan iyi öğrenciler çıkarmak. Ve dediklerine göre gizli işlerde de eli varmış yani mafyacılık falan anlarsın. Bizim okulda, adama düşmüş tabi fotoğrafıni gösterdiler taş gibi herif maşallah. 32 yaşında ama çok genç görünüyor. Az önce gördüğümüz kalabağin icinceki adam Demir Altan işte." Hepsini tek solukta heyecanla anlatti Batu.
Bunun üzerinde bir iki dakika daha konuştular ve konuyu kapattilar.
🍀
Ders bittikten sonra duyuru yapılmış ve konferans salonunda tüm öğrencileri beklediklerini söylemişlerdi. Batu hemen meyranın koluna girip gitmeleri gerektiğini söylemişti.
Şuan konferans salonunda yan yana oturmuş ne için buraya çağırdıklarını düşünüyorlardı.
Arkadan bir ses "kesin Demir Altan konuşma yapacak". Demişti. tabi ya o burdaydı zaten diye düşünmüştü içinden Meyra.Bir kaç dakika sonra sahneye Demir Altan çıktı.
"Merhaba gençler. Hepinizin beni tanıdığını tahmin ediyorum. Ben Demir Altan." Demişti gülümseyerek.Ordaki kızların bir çoğu çılık atıp alkışlamıştı onu. "Bildiğiniz üzere burayı Satın aldım. Buraya sık sık gelicem o yüzden başta gelip kendimi tanıtmak istedim."
Biraz daha konuşup "Evet bu kadardı benim konuşacaklarım. Sizlerin sormak istediği soru varsa sorabilir. "
Bir kaç kişi parmak kaldırdı. Ve Bir kızı seçmişti Demir Altan "özel bir soru olabilir birazcık, sevgiliniz var mı acaba?" Bu soruyla herkes pür dikkat Demir'e bakıyordu. "Şuan sevgilim yok" demişti Demir.
Kızlar birbirine bakıp sırıtmıştı. Soruyu soran kız da istediği cevabı almasının rahatlığıyla geriye yaslandı.
"Sanki adamın sevgilisi olmasa size bakacak adam babanız yaşında." Demişti batu gözlerini devirerek. Meyra ise ona sadece bakıp sırıtmıştı.
Bir kaç sorudan sonra herkes konferans salonundan çıkmıştı. Herkes birbirini ezerek çıktığı için Meyra ve batu sona kalmıştı. Çünkü meyra'nın ayağı iyi değildi daha fazla zarar görebilir'di.
Herkes çıktıktan sonra tam çıkıcakken. Demir Altan da çıkıyordu Meyra yanlışlıkla ona çarpmıştı. Meyra'nın ağzından bir "ahh" çıkarken Demir şaşırarak ona çarpan çocuğu Baktı.
Meyra yere düşmüş bacağını tutarken mavi gözleri dolmuş üzgün üzgün bacağına bakıyordu. Çünkü bacağı gerçekten çok kötü ağrıyordu. Demir bu görüntü karşısın da dönüp kalmıştı. Batu hemen eğilip meyra'nın bacağına baktı. "Bebeğim iyi misin?" Demişti batu.
Demir hemen kendine gelip meyra'nın yanına çöktü. "Ufaklık iyi misin"demişti meyraya doğru. Meyra dolu mavi gözlerle Demirle batu'ya bakıp kafasını salladı.
"Kusura bakma göremedim seni." Demişti Demir meyra'ya bakıp. "Kalk seni hastaneye götüreyim" demişti Demir.
"Gerek yok iyiyim ben" demişti Meyra mavi mavi bakıp. Demir bu görüntüye daha fazla dayanamamış olacak ki hemen ayağa kalkıp meyra'yı kaldırıp kolunu tutmuştu. " Kucağıma gel" diyip cevabını beklemeden kucağına almıştı meyra'yı.
"Hemen arabayı hazırla Alper" Diyip yürümeye başlamıştı demir. Ne Meyra ne batu ağzını açıp bişey diyemediler. Demir çok hızlı yürüyordu. Batu arkasından koşmak zorunda kalmıştı hem onun çantası hemde meyranın çantasını taşıyordu.
Kucağın da Meyra ile hızlıca yürüyen Demir'i görenler bazıları fotoğraf çekiyor bazıları ise fısır fısır konuşmaya başlamıştı.
Meyra utancından kafasını demirin göğsüne dayamış yüzünü kapatmaya çalışıyordu.
Demir ona bakıp sırıttı.Otoparka geldiklerin de meyra'yı arka koltuğa yerleştirip oda yanına bindi hafif uzanmasını sağlayıp ayağını kucağına çekti. Batu ön koltuğa bindi ve son olarak Alper de şoför koltuğuna yerleşip arabayı çalıştırdı.
Demirin dikkatini meyra'nın pantolonundan gözüken bembeyaz tenin de morluklar çekmişti. Meyra'ya baktığın da Meyra da ona bakıyordu. Ona baktığını görünce kafasını yan çevirip ona bakmayı kesti. Yol boyunca demir'in gözü bir saniye bile meyra'dan başka bişeye değmedi. Meyra ise arada ona bir kaç saniye bakıp kafasını çeviriyordu.
Yaklaşık 30 dakika sonra hastaneye varmışlardı. Demir gene meyra'yı kucaklayıp hastaneye girmişti. Hemen acil tarafına yönlendi kucağındaki Meyrayla.
🍀
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thunder | Bxb
ChickLitKaderin bize ne getireceği asla bilinmez. Sanırım kaderin bana getirdiği en iyi şey Onunla tanışmamız olabilir. - Eşcinsel konulu hikayedir. argo kelimeler, +18 Yaş farkı