Jsem Viktorie Mikaelsnová, chodím po této zemi, už něco přes tisíc let, říká se to mu štěstí? Podle mě je to spíše prokletí, neříkám že to má jenom negativa, ale za takovou dobu prokouknete charakter snad každého, kdo chodí po této zemi.
Není to tak dávno co jsem zahlédla dvojnici Petrovové ve městě Mystic Falls, vlastně to mně a Eliášovi přišla říct naše známá Katharina: „Lidi, neuvěříte koho jsme našla"
„Koho si našla?" nechápal ze začátku bratr
„Dvojnici"
„Dvojnici? Kde?" Potřebovala jsem si být jistá, vždyť naposledy to byla ona a už to je 500 let ...
„Nikde jinde, než tady v Mystic Falls. Říká si Elena Gilbertová a není to tak dávno co přišla o rodiče..."
„Výborně, tím pádem se jdeme seznámit.." s těmi slovy jsem byla připravená hned vyrazit, ale Kat mě zarazila: „Počkej Viky, musíš vědět jednu věc, než půjdeš"
„A ta je?"
„Není sama, nestálé ji hlídají, tři upíři, čarodějka a poloviční vlkodlak. Jakmile je uvidíš pochopíš"
„Dobře Kat, moje drahá přítelkyně... Jaký upíry má za prdeli?"
„Salvatorovi"
„Damon, Stefan a Deniel?"
„Kdo je Daniel? Toho neznám, ale ano Damon a Stefan tam jsou. Můžu se zeptat odkud je znáš?"
Otevřela jsem pusu, že jí odpovím, ale Eliáš byl rychlejší: „To ona zapla Damonovi lidskost, když se stal Stefan poprvé Rozparovačem"
„Jak to myslíš?"
„Damon potřeboval moji pomoc. Přesto že si to nechtěl přiznat, byl zničený a neovládal se, sice pořád na tom byl lépe, než jeho bratr, ale pořád upír bez lidskosti, není dobrý upír. Jednoho dne se mi ozvala Lexi, že si s ním neví dál rady. Netrvalo to dlouho a on si je zase zapnul. Všechno šlo na chvíli jako po másle. My dva jsme se začali sbližovat, ale celou situaci zkomplikoval Mikael, který se z ničeho nic objevil. Nemohla jsem dopustit aby se mu něco stalo, tak jsem mu vymazala vzpomínky na mou existenci"
Eliáš poctivě poslouchal co se mě vypadne a dodal: „Možná to pro tebe bude těžší, než se zdá, ale nesmíš mu vzpomínky vrátit hned jak ho uvidíš... Můžu ti v tom věřit?"
„To jako proč?"
„Osobně by mi přišlo divný, kdyby se objevila „nová" dívka a Damon by ji už znal, nemyslíš?"
„Hmm asi .."
„Věř mi"
„Fajn, ale mé slovo ti nedám..."
Katherina se zamyslela a zeptala se: „Neudělal tohle Klaus Stefanovi?"
„Nejspíš, z otce měl taky strach"
Nějak zvlášť jsem nevěnovala pozornost její otázce, však to až si vyřeší Nik. Chvíli jsme spolu mlčeli, když Eliáš nakonec ticho prolomil: „Takže se jdeš ubytovat?"
„Oba víme, že to je jediné řešení" pokrčila jsem rameny a oba je objala na cestu.
Nechtěla jsem vzbudit zbytečné podezření, tak jsem se rozhodla, že se ubytuju v Motelu. Chtěla jsem si projít město z mé minulosti a zjistit, jak vypadá po více než 50 letech. Sice „palác" Salvatorových vypadal staře, ale jejich dům byl pořád stejný, na stejném místě. Místní hospoda to samé, proto jsem si řekla, že se tam stavím. Nechtěla jsem potkat nikoho známého, ale opak byl pravdou. U stolu seděli: Damon, Stefan, Dvojnice, nějaká blondýna a ten vlkodlak, když jsem zachytila jeho pach pochopila jsem proč podle Kat byl poloviční, ještě se neproměnil. Neměla jsem za potřebí aby si mě všimli, ale najednou se vedle mě objevil Damon: „Ty nejsi místní že ano?"
ČTEŠ
Deník upíra [OPRAVUJE SE]
Vampiro♥ upíří deník, tak trochu jinak -------------------------------------------------------------------------------------------- Jsem Viktorie Mikaelsonová, nejmladší sestra z původní rodiny, jsem tribrid i když ne tak docela. Lidé mě znají především pr...