15'

2.2K 176 160
                                    

Merhabalarr 🚶‍♀️

DATE DATE DATE🏃‍♀️

Pek beğenmedim ama olsun😔

Neyse keyifli okumalarrrr

Medya: Dept - Winter Blossom

***

| Jungkook |

Elimi üstümde ki pantolona biraz daha sürtüp nefeslerimi kontrol etmeye çalışmıştım. Taehyung on dakika sonra burada olacağını söylemişti ve ben heyecan yapmadan duramıyordum.

Hislerimi kabul etmiştim. Yalan söyleyemezdim sonuçta. Ondan hoşlanıyordum. Bu ne kadar uçuk gelse de gerçek buydu. İlk başlar ondan çekinirdim ve korkardım. Hatta onlar gözlük taktığı halde ben de takardım. Ama her şey değişiyordu işte. Onun hakkında ki düşüncelerim değişmişti. Ona önceden o gözle bakmam çok yanlış hissettirmişti. Herkesin ona baktığı gibi baktığım için çok üzgün hissediyordum.

Ama artık öyle değildi.

Ona olan hislerim gözlerine ilk baktığımda başlamıştı. Bazı insanlar hoşlantı veya aşk için görüntünün önemli olduğunu söyler ama bence bu saçma. Taehyung hep aynı taehyung du. Görüntüsü değişmemişti.

Onda dikkatimi gözleri çekmişti ve her şeyi güzel gelmeye başlamıştı. Zaten sevdiğiniz kişiye göre şekillenmez mi sevdikleriniz? Ben mavi rengi hiç sevmezdim ama istisnalar mevcut oluyormuş.

Kalın kırmızı dudakları, tarif edemediğim güzel gözleri, oldukça yumuşak duran ve çiçek kokan mavi saçları, iki farklı göz kapağı... taehyung'un ayrıntıları beni her geçen gün daha fazla büyülüyordu. Ona tutulmak istemeyen benliğim artık kendisi koşar olmuştu.

Kim taehyung çok güzeldi.

Öyle kelimelerle anlatabileceğim bir güzellik değil di bu. O gerçekten gördüğüm en güzel şey olabilirdi. İnsanların belgeseller de bahsettiği "böyle bir canlıdan başka bir tane yok." Diyerek adlandırdığı türünün son örneği olan hayvanlar ve bitkiler taehyung kadar güzel değildi. Taehyung'un gözlerini hiçbir hayvanda bulamaz, kokusunu hiçbir çiçekte soluyamazdım. O benim için dünyanın farklı bir güzelliğiydi.

Dudağımın kenarı yukarıya doğru kıvrılırken nasıl bu hale geldiğimi düşünüyordum. Birçok sevgilim olmuştu. Kız ya da erkek fark etmez. Onları da sevmiştim, sonuçta sevmeden sevgili olunur mu? Fakat ilk defa birinden bu kadar çabuk etkilenmiştim. Eski sevgililerimi küçük görmek için değildi bu düşünce. Sadece ondan çok fazla etkileniyorum ve bu bir ilk. Eski sevgililerime duyduğum şey hoşlantı oluyorsa taehyung'a hangi duyguyu besliyordum? Hoşlantı ona hafif kaçıyordu ama aşk... aşk da çok uçuk geliyordu. Ona olan duygularımı ifade bile edemiyordum.

Derin bir nefes alıp eğdiğim başımı kaldırmıştım. Taehyung bana böyle hisler beslemiyorsa çok üzgün hissederdim. Kimse birini sevmek zorunda değil ama onun da bana benim baktığım gibi bakmasını isterdim sanırım...

Kafamı salladığım anda görüş açıma giren beden yüzünden derince yutkunmuştum. Çünkü mavi saçlarına taktığı iki küçük yıldız tokası, beyaz süveter ceketi ve açık mavi bol pantolonu beni büyülemişti. Ceketi biraz kutlamış belinin iki yanını az da olsa açık bırakmıştı. Ve bu beni delicesine yutkunmaya itmişti. Çok basit bir kıyafet gibi görünse de, şuan karşımda hoşlandığım kişi vardı. Yani bunlar dünyanın en güzel kıyafetleriydi şuan.

Ve unutmadan gözlerinde gözlük yoktu.

Gülümseyerek bana doğru geliyordu. Koşarak ona gitmek ve benimki kadar ince olan belini sarmak istemiştim. Açık olan boynunu koklamak, saçlarını sevmek istemiştim. Ama bunlar sadece istemekle kalmıştı.

İneffable ▪︎ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin