18. Bölüm 1. Kısım

884 53 44
                                    

25 Ocak 2023

Vegas'ın mırıldandığı şarkı ~ Ruth B. - Dandelion
Pete'in okuduğu kitap ~ José Mauro de Vasconcelos - Şeker Portakalı

...

Yatağın üstüne oturdu ve komodinin üstünde duran kitabı elinde aldı. Duş almış ve rahatlamıştı, saçları hala biraz ıslaktı ama Pete bunu umursamadı çünkü Vegas bunu sorun etmeyecek kadar iyi bir ruh halindeymiş gibi görünüyordu. Dolgun dudaklarını birbirine bastırarak bilgisayar ekranına bakıyordu ve Pete için asla tanıdık olmayan hoş bir melodi mırıldanıyordu. 

"Vegas," Omega olan yastıklardan birini arkasına aldı ve sırtını yatağın başlığına yasladı. Dizlerini büktü ve getirdiği kitabı komodinin üstünden alıp dizlerine yasladı. Bu bir roman değildi, insanlarla ilgili analizler yapan ve ne kadar doğru olduğu tartışmaya açık olan ilginç bir kitaptı. Pete bu tarz şeylere inanmıyordu ama bunalmış ruh hali ile birleşen merak duygusu ona her şeyi yaptırabilecek kadar yoğundu. "Kan grubun ne?" Pete sorduğunda Vegas kafasını kaldırıp cevap verdi ve işine devam etmeden önce bir süre omega olanı süzdü. "AB." 

"AB mi? Küçükken AB kan grubuna sahip olmak istiyordum." Pete imrenerek diğerine baktı ve kıskanç bir gülümseme eşliğinde kitabın sayfalarını karıştırmaya başladı. Vegas'ın kan grubu ile ilgili özellikleri okumak, kötü olanları onaylamak ve Vegas'ın sinirden köpürmesini seyretmek için oldukça sabırsızdı. Alfa olanı sinirlendirmek ve dilini damağının içinde gezdirmesini sağlamak Pete için vazgeçilmez bir hobiydi. "Senin kan grubun ne?" Vegas sessizce sorduğunda Pete kafasını kaldırıp diğerine bakmamıştı ama bunu yapmış olsaydı Vegas'ın ne kadar çekingen bir ifade takındığını görebilirdi. 

"0." Omega olan umursamazca cevap verdi ve gözlerini hızlıca sayfaların üstündeki karışık harflerde gezdirdi. "AB kan grubuna sahip kişiler gizemli, cesur ve kararlı insanlardır ama bunun yanında sözünün dinlenmesinden de hoşlanırlar. Evet bu doğru," Pete kafasını salladı ve yazılanları onayladı. Vegas gerçekten de buradaki tüm tanımlara uyuyordu. "Ayrıca bu kan grubuna sahip kişiler aşk insanı olarak tanımlanıyor ve aşık olduklarında gözleri eşlerinden başka kimseyi görmez." Pete gözlerini Vegas'a çevirdi ve diğerinden herhangi bir tepki bekledi. Vegas'ın aşık olduğunda nasıl olduğunu bilmiyordu, bunu bilen tek kişi alfa olan olmalıydı ama Pete onun boş bakışlarını gördüğünde anlamıştı ki bu konu hakkında Vegas'ın da hiçbir fikri yoktu. 

"Hiç aşık olmadın mı?" Pete kitabı yatağın üstüne fırlatırken söyledi ve kalçasının üstünde sürünerek yatağın ucuna doğru ilerledi. Vegas'ın bir çok sevgilisi olduğunu duymuş ve görmüştü ama hiçbirine aşık olmuş muydu bundan emin değildi. Alfa olanın özel hayatı omeganın ilgisini çekiyordu çünkü başka konuşabileceği kimseye sahip değildi. Evet, sebebi buydu. "Bunun seni ilgilendiren bir konu olduğunu düşünmüyorum." Vegas bilgisayarını masanın üstünde bırakırken söyledi ve ayağa kalkıp cama doğru ilerledi. 

"Sevgilin olduğunu biliyorum," Pete sırt üstü uzanırken söyledi ve kollarını yukarıya doğru esneterek vücudunu gerdi. Beli çok ağrıyordu ve bunun sebebi de Vegas'ın onu koltukta yatmaya mecbur bırakmış olmasıydı. Kendisi rahat yatakta yatıyordu ve omega olanın dar, rahatsız edici koltukta kıvranıp durmasını asla umursamıyordu. Vegas, Pete'in gördüğü en umursamaz ve acımasız alfalardan biriydi. "Ona aşık değil misin?" 

Alfa olan camı ve perdeleri kapatırken kaşlarını çattı. "Sevgilim yok." Yüzünde dürüst bir ifade vardı ama Pete ona inanmamayı tercih etmişti. Söz konusu olan kişi Vegas'tı, şeytanın öz oğluydu ve yalan söylemekte hiç şüphesiz ki oldukça iyi olmalıydı. "Porsche ile sevgili miydin? Seni kandırdığı ve aslında Bay Kinn ile sevgili olduğu için oldukça kızmış olmalısın." Pete diğerinin sinirlenmesini umarak söylediğinde Vegas kahkaha attı ve yatağın üstüne oturdu. Normalde böyle yapmazdı. Yatma vakti gelene kadar Pete'in kendi yatağında oturmasına, uzanmasına ve yuvarlanıp durmasına izin verirdi ama asla diğerinin yanına gelmezdi. Yatakta Pete varsa ve hava kararmamış ise Vegas yatağa yaklaşmazdı, omega olanın yanında oturmazdı. 

Dandelion || VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin