karmançorman
İsagi:
Rin, cidden senaryoyu ve repliklerini hızlıca öğrendi.
Ayrıca rol yapmakta oldukça başarılıGerçekten güvenilir birisin, Chigiri.
Sorunlara hızlıca çözüm buluyorsun.Chigiri:
İşin ucunda seni sattım tabiki iyi olacak ne bekliyon amk|Rin her konuda oldukça yetenekli, her zaman olduğu gibi bana güvenin.
Gerçekten çok çalışıyor.Seishiro:
çalışma kelimesini duymak bile çok zahmetliBachira:
Biraz daha uyu, nagi.Son ders bitince seni sahne provası için almam gerek ve sızlanmalarını duymak istemiyorum.
Ayrıca, bende Rinin gayet iyi gittiğini düşünüyorum fakat onunla en ufak şey için yüz yüze konuşmak zorunda kalıyoruz.
Onu buraya eklersen daha iyi verim alırız bence.İsagi:
Grupta sadece 3 kişi konuşmamız biraz canımı sıkıyor.Kaiserin durumunun mesajlara bakamayacak kadar kötü olduğunu düşünmemiştim. Umarım kısa sürede iyileşir.
Chigiri:
Bachira haber verdikten sonra onu ziyarete gittim. Cidden iyi görünmüyor fakat toparlar, hastalıkları ağır geçiyor biliyorsunuz.Bu arada Bachira haklı, Rini gruba ekliyorum.
Böylece değişiklikler yada eklemeler olursa hızlıca haber verebiliriz.Birde İsagiyle daha fazla konuşabilir|
Chigiri Hyoma, Rin İtoshi kişisini ekledi.
Bachira:
SELAMMMHOŞGELDİN
İsagi:
Neden ona bu kadar samimi davranıyorsun|Hoşgeldin, Rin.
Nagi şuan muhtemelen uyuyor ve Kaiserda oldukça hasta, biliyorsun.
O yüzden mesajlara bakamıyorlar
Eminim geldiğine onlarda sevinecektir.Rin:
Neden soğuk davranıyor gibisin, provalarda böyle konuşmuyordun|Tabiki hoş geldim ezikler.
Chigiri:
Gene formundasın anladığım kadarıyla, herneyse.İsagi, okul çıkışında Rini oyunun yapılacağı yere götür.
Provalara kalmanızı istiyorum fakat haftasonu erkenden orada çalışmaya başlayacağız ve Rin konumu bilmiyor.
Bir sorun çıkmasını istemiyorum.Nasıl yalan söylüyorum amk|
Siz sevgili olunca bana her yalanım karşılığında 10 dolar vereceksin Yoichi|
Yuvanı kuruyorum burda|Rin:
Buda ne yalancı çıktı aq|İsagi:
PekalaÇıkış kapısında beni bekle Rin, seni ordan alırım
~~~
Yeniden selamm
Burası full benim kişisel görüşlerimi kaplıyor o yüzden biraz sıkıcı olabilir..AMA SADECE BEN Mİ NAGİ VE REONUN AYRILMASINDA NAGİNİN DOĞRU SEÇİMİ YAPTIĞINI DÜŞÜNÜYORUM???
Yani, duygusal olarak bakmazsak bence Reo ile takım olması yanlış olurdu çünkü önceden kaybettiler ve yeniden kaybetmeleri çok olasıydı..
Bu yüzden güçlenip yeniden Reo ile takım olması gerekiyordu ama işin içine duygu katan herkes bir anda Nagiyi kötü bilmeye başladı-?Neyse neyse, sadece fikrimi söylemek istedim daha fazla gevezelik etmeden bölümü bitiyorum~!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Better than you. | Rinsagi
Fanficİsagi: adam çok mantıklı konuşuyor panik yapabilirsiniz 😊